عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توانمندی و شایستگی جامعه پزشکی ، یاریگر سازمان در اجرای طرحهای بزرگ است

دکتر احمد نصرتی :

توانمندی و شایستگی جامعه پزشکی ، یاریگر سازمان در اجرای طرحهای بزرگ است

توانمندی و شایستگی جامعه پزشکی ، یاریگر سازمان در اجرای طرحهای بزرگ است

 به گزارش روابط عمومي مديريت درمان تامين اجتماعي استان گلستان جلسه هم انديشي باموضوع اعتبار بخشي با حضور پزشكان بيمارستان حكيم جرجاني در سالن اجتماعات اين بيمارستان برگزار گرديد .

دكتر نصرتي در جلسه هم انديشي اعتبار بخشي با حضور پزشكان شاغل در بيمارستان حكيم جرجاني گفت: پزشکان به عنوان جامعه ای فرهیخته می توانند درموضوع اعتبار بخشی همکاری موثری داشته باشند وانتظار می رود با توجه به قابلیتها وشایستگی هایی که دارند با اختصاص وقت بیشتر و همکاری بیش از پیش سازمان را درفرایندهای جاری ازجمله اعتبار بخشی یاری رسانند.

وی به موضوع حذف دفترچه هاي درماني نیز اشاره كرد وتاکید مدير عامل محترم سازمان تامين اجتماعي را ابلاغ نمود وگفت: اين طرح در 50 الي 60كشور دنيا در حال اجرا مي باشد ومزاياي زيادي دارد که اميدواریم با آموزشهاي كافي در اين فرصت باقيمانده در خصوص اين طرح وهمکاری همه همکارانی که در این طرح مشارکت دارند به خوبی اجرا نماییم .

وي افزود: اعتبار بخشی که یک استاندارد ملی جهت بیمارستانهای کشور محسوب می شود دارای سنجه هایی است که به طور عینی وملموس عمق خدمات را ارزیابی کرده و فارق از مستندات به عملکرد همکاران در راستای خدمات درمانی توجه دارد ، لذا اخذ نمره بالا دراین طرح بیانگر کارآمدی و قدرت منابع انسانی در انجام وظایف محوله است.

دكتر موسوي رئیس بيمارستان حكيم جرجاني گرگان نیز درابتدای جلسه ضمن عرض خير مقدم به همكاران پزشك به خصوص مدير درمان استان و قدردانی از تلاشهای موثر آنها درزمینه خدمت باکیفیت به بیمه شدگان گفت: جامعه فرهيخته پزشكي به تبع آیات الهی درسوره مبارکه مائده که می فرماید حیات بخشیدن به یک فرد احیای جهان هستی است ، تحت حمايت ويژه خدارند است .

وي افزود شفا بخشي وحيات بخشي از نامها وصفات خداوند متعال است كه خداوند اين صفات رابه آدمهاي با لياقت ارزاني داشته وپزشكان بدانند اين ويژگي ولياقت راخداوند به آنان داده است وهمه جامعه به اين توانمندي ونقشي كه جامعه درمانی درسالم سازي وبيماري زدايي جامعه ايفا مي كند معترفندو نقش بي بديل وممتاز آنها زبانزد است .

وی درپایان از اهتمام وهمکاری جامعه پزشکی همکار دربیمارستان دراجرای دو طرح بزرگ اعتبار بخشی و حذف دفترچه های درمانی تقدیر کرد.

آقاملايي كارشناس آموزش بيمارستان حكيم جرجاني گرگان مطالبي رادر خصوص اعتبار بخشي ارائه نمود.

در بخشی از جلسه ، محمودي كارشناس حراست اداره كل اطلاعات به تشريح امنيت ملي براي نخبگان پرداخته و از دونعمت سلامت وامنيت يادكرد ودر ادامه موضوع سفرهاي خارجي رابراي پزشكان بسط وشرح داد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .