عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 11 گلستانی به تیم های ملی جوانان و امید والیبال ایران دعوت شدند


11 گلستانی به تیم های ملی جوانان و امید والیبال ایران دعوت شدند

دبیر هیات والیبال گلستان گفت: 11 ورزشکار به اردوهای آماده سازی تیم های ملی جوانان و امید ایران دعوت شدند تا برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی آماده شوند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان، قربان توسن اظهار کرد: خوان سیچلو سرمربی آرژانتینی تیم ملی امید، 41 بازیکن را به اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی دعوت کرد که از این تعداد 9 والیبالیست گلستانی هستند.

وی بیان کرد: جواد حکمتی ،کیوان صحنه ،رسول خریداری و محمدرضا عوض پور اعضای تیم هاوش گنبدکاووس ،اسماعیل مسافر عضو تیم کاله مازندران، سلیم چپرلی عضو تیم پیکان تهران از لیگ برتر کشور و هادی سید نیازی عضو تیم پوشاک ناب گنبد ،متین آق عضو تیم پاس گلستان و آرمین ایگدری عضو تیم میدان آق قلا از زیر گروه کشور به این اردو دعوت شده اند.

دبیر هیات والیبال گلستان افزود: این اردو از امروز در خانه والیبال تهران آغاز شد و ملی پوشان برای قرار گرفتن در تیم ملی اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا تمرینات خود را زیر نظر مربیان برگزار می کنند.

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.

به گزارش ایرنا؛ کیوان صحنه فرزند غیاث الدین صحنه والیبالیست فقید و ارزنده گلستانی است.

غیاث الدین صحنه از مدافعان صاحب نام والیبال ایران و آسیا بود که درخرداد سال 83 و در سن 41 سالگی به همراه حاج خوشگلدی و میکاییل یلمه در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

دبیر هیات والیبال گلستان همچنین به برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان اشاره کرد و گفت: در این اردو که از 14 تا 24 اسفند در تهران برگزار می شود، 2 گلستانی حضور دارند.

توسن بیان کرد: رسول آقچه لی در پست قطر پاسور و اسماعیل مسافر در پست دریافت قدرتی، گلستانی های دعوت شده به این اردو هستند که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان آماده می کنند.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان از دوم تا یازدهم تیرماه 96 به میزبانی شهرهای موراویایی جنوبی و برنو کشور جمهوری چک برگزار خواهد شد.

وی؛ همچنین به برگزاری لیگ استانی نوجوانان و جوانان گلستان اشاره کرد و گفت: در رقابت های قهرمانی نوجوانان که با شرکت 12 تیم شهرهای استان برگزار شد، پس از برگزاری 48 مسابقه تیم آموزش و پرورش گنبدکاووس به مقام قهرمانی رسید و تیم های هیات والیبال گرگان الف و مصالح ساختمانی برادران گری گنبد دوم و سوم شدند.

دبیر هیات والیبال گلستان اظهار کرد: همچنین رقابت های لیگ جوانان استان با حضور 10 تیم در حال برگزاری بوده و روز جمعه آینده در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم های گرگان ،رخش گلستان ،کانون والیبال جاوید آق قلا و فیزیوتراپی ایری گنبدکاووس در آق قلا به مصاف هم خواهند رفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .