عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل و تکریم ازهمسران ومادران شهداء همزمان با سالروز بزرگداشت شهداء


تجلیل و تکریم ازهمسران ومادران شهداء همزمان با سالروز بزرگداشت شهداء

تجلیل و تکریم ازهمسران ومادران شهداء همزمان با سالروز بزرگداشت شهداء

 همزمان با سالروز بزرگداشت روز شهدا وهمزمان باسالروز وفات حضرت ام البنین و تجلیل وتکریم از مادران وهمسران شهدا ، در مراسمی مسئولین وهیئت رئیسه بهزیستی استان باحضور در منازل مادران وهمسران شهداء، از ایشان تجلیل و قدردانی کردند .

مسئولین وهیئت رئیسه بهزیستی استان باحضور در منازل مادران وهمسران شهداء شهرستان گرگان وآق قلا، ضمن دیدار وگفتگو با این بزرگواران، با اهداءلوح سپاس ودسته گل ،مقام شامخ شهداءرا ارج نهاده وازصبر واستقامت مادران وهمسران بزرگوار شهداء که عزیزان خود را برای عزت وسربلندی این نظام فدا کردند تجلیل وقدردانی نمودند.

 مادران و همسران شهدا نقش اساسی در دوران دفاع مقدس داشته‌اند و امروز هم این نقش را به خوبی در جامعه ایفا می‌کنند، امروز نقش مادران و همسران شهدا در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برجسته است، چرا که این افراد ادامه دهنده راه شهدا محسوب می‌شوند. تا جایکه رهبر معظم انقلاب خود علمدار تکریم از خانواده‌های معظم و معزز شهدا هستند.

 به همین منظور امام خمینی (ره) روز 22 اسفند را به نام شهید نامگذاری نموده است و این روز بیانگر تجلیل و تکریم شایسته خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان در همه ایام سال است زیرا انقلاب اسلامی، امنیت خود را مدیون ایثار و جانفشانی آنان می‌داند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 589
  • کد خبر : 31635