عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش مامورین قرائت و وصول مطالبات در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد


همایش مامورین قرائت و وصول مطالبات در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

 همایش مامورین قرائت و وصول مطالبات در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان همایش مامورین قرائت کنتور و وصول مطالبات با حضور مدیرعامل ،معاونین ،مدیران مناطق و روسای ادارات ، مسئولین مشترکین و ماموران قرائت کنتور به همراه خانواده ایشان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در این همایش ضمن تبریک فرارسیدن سال 96 و تبریک میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به کلیه حاضرین خاطرنشان کرد همه ما در راستای خدمت رسانی مطلوب و پایدار به مردم شریف استان رسالتی عظیم بر عهده داریم و بایدبا احساس مسئولیت ، همکاری ، همراهی و همدلی مجموعه تلاشگران صنعت آب وفاضلاب استان در جهت رضایت کلیه مشترکین و شهروندان گام برداریم.

مهندس محمد هادی رحمتی انجام صحیح فرآیند قرائت کنتور آب و توزیع به موقع صورتحساب ها را برای مردمو شرکت بسیار ارزشمند خواند ویادآور شد: اخلاق مناسب ، برخورد خوب ، تکریم مردم و احساس مسئولیت قاریان کنتور در برابرشهروندان بسیار با اهمیت است و برای وصول مطالبات بر حق صنعت آب وفاضلاب رعایت آداب صحیح برخورد با مردم باید در اولویت نخست قرارگیردو در ارزیابی های آتی میزان رضایت مردم یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد مامورین می باشد

وی تصریح کرد تک تک مامورین قرائت به عنوان سربازان خط مقدم خدمت رسانی به مردم مشغول فعالیت بوده که می توانند با یک عملکرد منسجم و هماهنگ باعث تقویت بنیه اقتصادی شرکت شده و در همین راستا باید امین مردم و شرکت بوده تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

در ادامه معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای گلستان اظهار کرد: ماموران قرائت کنتور و وصول مطالبات سفیران شرکت آب و فاضلاب در بین مردم هستند. از آنجایی که شرکت به لحاظ مالی خودگردان بوده و بخش مهمی از منابع مالی آن از طریق عملکرد صحیح مامورین قرائت تامین می شود قدردانی از زحمات این عزیزان در دستور کار ما قرار گرفته است و مامورین قرائت چشم بینا و دست توانای شرکت می باشند.

محمد رضا نکوئی تصریح کرد: در سال آینده ارتقا شاخصهای موثر در خدمات رسانی بهینه به مشترکین به عنوان اولویت کاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دردستورکاراین معاونت قرارخواهد داشت همچنین ضرورت شناسایی و تبدیل انشعابات غیر مجاز از دیگر برنامه های امور مشترکین در راستای سیاست های درآمدی شرکت بوده و از مناطقی که در این زمینه به خوبی عمل نماید تقدیر به عمل می آید.

در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان به رسم یادبود با اهدا لوح تقدیر و جوایز نفیس از 10 نفر از مامورین قرائت و وصول مطالبات که بهترین عملکرد را طی دوره های مختلف در سال 95 داشته اند تجلیل کرد و با اهدا هدایای ویژه از زحمات کلیه مامورین قرائت و وصول مطالبات قدردانی نمود.

 

همایش مامورین قرائت و وصول مطالبات در شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 907
  • کد خبر : 32083