عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ مورد تقدير استاندارگلستان قرار گرفت


مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ مورد تقدير استاندارگلستان قرار گرفت

مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ مورد تقدير استاندارگلستان قرار گرفت

 اداره كل راه آهن شمال شرق۲ با انجام اقدامات ده گانه در حوزه عفاف و حجاب و اجراي برنامه هاي نه گانه صيانت از حقوق شهروندان موفق به كسب رتبه و جزء دستگاه اجرايي برتر در حوزه هاي فوق گرديد .

 به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق۲ ، اين اداره كل در ارزيابي حوزه عفاف و حجاب و حقوق شهروندي به لحاظ عملكرد در بين دستگاه هاي اجرايي جزء دستگاههاي فعال و برترشناخته شده و رتبه برتر را كسب نمود .

 در اين راستا استاندارو معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري استان گلستان طي لوح تقديري از فعاليتهاي اثر گذار و اقدامات اجرايي مديركل و مجموعه راه آهن شمال شرق ۲ تقدير و تشكر نمودند.

 در بخشي از اين لوح آمده است :

 اقدامات ارزشمند شما در فعاليتهاي ستاد صيانت استان ، تاثير بسزايي در تقويت ترويج عفاف و حجاب و صيانت از حقوق شهروندي داشته و افزايش رضايتمندي مردم و مسئولين نظام را فراهم نموده است .

 بدينوسيله از تلاش صادقانه و بي شائبه شما قدرداني نموده و توفيقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در ظل توجهات حضرت بقيه ا... الاعظم ( عج ) و تحت رهبري ولي امر مسلمين ، حضرت آيت ا... خامنه اي (مد ظله العالي) در دولت تدبير و اميد از خداوند متعال مسئلت دارم.

حسن صادقلو، استاندار

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 553
  • کد خبر : 32199