عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نوروزی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با همکاران


دیدار نوروزی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با همکاران

دیدار صمیمانه دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان و حجت السلام معصوفی فر مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با همکاران به مناسبت آغاز سال96 در محل حسینیه سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در آغاز سخنانش با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و موفقیت روز افزون دولت تدبیر و امید، سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید را به همه همکاران تبریک گفت و افزود: از یکایک شما همکاران تشکر می‌کنم، برایتان آرزوی توفیق روز افزون کرده و برلزوم تلاش برای تحقق اهداف شعار امسال تاکید می کنم.

دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی در ادامه سال جدید را سالی پر از انرژی ، انگیزه و تلاش صادقانه برشمرد و گفت: با تأسی از بیانات گهر بار مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید با عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، تولید ملی و اشتغال ، امیدواریم بتوانیم در این راستا ، گام های مؤثری برداریم.

وی همچنین افزود: جهاد کشاورزی مصداق عینی این شعار است زیرا کشاورزی یک شغل مولد است و به لحاظ تولید و اشتغال اهمیت و تاثیرگذاری بسیاری دارد. نامگذاری‌های مقام معظم رهبری مبتنی بر اولویت‌ها و ضرورت‌های کشور است و تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه تولید داخلی و توجه ویژه به اشتغال خواهد بود.

دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در پایان با تبریک سال نو اظهار امیدواری کرد در سال جدید شاهد موفقیت های هرچه بیشتر دولت در عرصه خدمتگزاری به مردم باشیم.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام معصومی‌فر مسوول حوزه‌ی نمایندگی ولی فقیه در سازمان طی سخنانی ضمن شادباش فرا رسیدن ماه مبارک رجب ماه مناجات و بندگی ، با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید» سال جدید را تبریک و تهنیت گفت و افزود: امیدوارم سال جدید برای همه همکارانم در سازمان جهاد کشاورزی سرشار از نعمت و برکت باشد.

وی همچنین گفت : انتظار می رود تمامی مسئولان از تمامی ابزارها برای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت تولید استفاده کنند و نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند بر این اساس باید تمامی مسئولان به همراه مردم دست در دست هم دهند تا امسال شاهد شکوفایی اقتصاد به خصوص در حوزه اشتغال و تولید باشیم؛ روندی که امیدواریم نتیجه آن را در زندگی مردم به خصوص جوانان مشاهده کنیم.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .