عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشنواره خلاقیت درتامین اجتماعی استان گلستان

دکتر احمد نصرتی خبر داد:

برگزاری جشنواره خلاقیت درتامین اجتماعی استان گلستان

برگزاری جشنواره خلاقیت درتامین اجتماعی استان گلستان

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر احمد نصرتی با تاکید بر اهمیت توسعه خلاقیت در بین کارکنان ، آن را لازمه وجود یک سازمان پویا دانست.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، با تقدیر از اهتمام تیم مدیریتی ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی به جهت ارسال دستورالعمل جشنواره خلاقیت ، آن را لازمه مدیریت مشارکتی دانست و با استقبال از این طرح پیشرو و خلاقانه به همکاران نوصیه کرد که دراین طرح مشارکت فعال داشته باشند.

وی همچنین درجلسه ای که به شکل ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرعامل محترم و معاونین ایشان و مدیران کل و درمان استانها و روسا وکارشناسان روابط عمومی،آموزش واقتصاد وبرنامه ریزی برگزار شد با تاکید بر اهمیت و نقش خلاقیت در سازمانها ، تداوم آموزش ابزار و تکنیک های علمی را لازمه تداوم خلاقیت و عمومیت بخشیدن به این موضوع دانست.

گفتنی است با صدور دستورالعملی از سوی سازمان تامین اجتماعی جشنواره خلاقیت در بین کارکنان سازمان و با هدف بکارگیری توان علمی و اندیشه و خرد جمعی دربهبود و ارتقاء خدمات سازمان طی فاصله زمانی 15 فروردین تا 15 اردیبهشت برگزار و پس از داوری و بررسی طرح های ارائه شده نتایج در تیرماه سالجاری و همزمان با هفته تامین اجتماعی اعلام خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .