عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم روز دندانپزشک در كلينك دندانپزشكي شهيد بهشتي گرگان


برگزاری مراسم روز دندانپزشک در كلينك دندانپزشكي شهيد بهشتي گرگان

برگزاری مراسم روز دندانپزشک در كلينك دندانپزشكي شهيد بهشتي گرگان

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، به مناسبت روز 23 فروردین ماه که روز دندانپزشک نامگذاری شده است ، مراسمی درکلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان برگزار شد.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان دراین مراسم ضمن عرض تبریک روز دندانپزشک ، از خدمات ارزنده این همکاران تقدیر کرد .

دراین مراسم که روسای مراکز درمانی ، کارشناسان ستاد ، دندانپزشکان و کارکنان کلینیک مذکور حضور داشتند ، مدیر درمان استان گفت: یکی از مهم ترین بخشهای درمان مستقیم ، بخشهای دندانپزشکی تامین اجتماعی استان است که با تلاش فراوان سعی درفراهم نمودن خدمات دندانپزشکی برای بیمه شدگان دارند.

وی با توجه به آمار ارائه شده توسط دکتر یزدی نماینده دندانپزشکان استان ، خدمات ارائه شده را قابل توجه دانست و تاکید کرد که شأن و منزلت همکاران درخدمت به اقشار مولد جامعه است که بالاترین جایگاه است و خدمتگزاری به کارگران و مولدین از افتخارات همه ما محسوب می شود.

دراین جلسه دکتر شیما چنگیزی رئیس کلینیک نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین ، روز دندانپزشک را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که درخدمت به بیمه شدگان موفق باشند.

درادامه جلسه با اهدای لوح و هدیه از خدمات دندانپزشکان تقدیر شد.

همچنین با عنایت به بازنشستگی مسئول پشتیبانی آن مرکز از زحمات علی اصغر تازیکه تقدیر و حسینعلی زاهدی به جایگزینی وی معرفی شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .