عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی شهرستان علی آباد کتول دردولت تدبیر وامید


توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی شهرستان علی آباد کتول دردولت تدبیر وامید

توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی شهرستان علی آباد کتول دردولت تدبیر وامید

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، درراستای توسعه و افزایش سطح کمی  وکیفی خدمات درمانی تامین اجتماعی درشهرستان علی آباد کتول ، درمانگاه تخصصی شهید مطهری علی آباد کتول بنا به خواست بیمه شدگان این شهرستان و در طول دولت تدبیر وامید از درمانگاه تک شیفته به شبانه روزی تبدیل شد و دامنه خدمات خود را توسعه داد.

دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان طی بازدیدی از این درمانگاه و گفتگو با بیمه شدگان مراجعه کننده به این مرکز درمانی ، نظرات آنها را جویا شد که به اتفاق از توسعه درمانگاه رضایت داشته و شبانه روزی شدن درمانگاه را علاوه بر کاهش ازدحام وشلوغی موجب امنیت روانی بیشتر برای خود می دانستند.

همچنین این بیمه شدگان خواستار افزایش تعداد پزشکان عمومی ومتخصص و افزایش اقلام دارویی و خدمات پاراکلینیک دراین مرکز بودند که توضیحات مدیر درمان استان و دکتر زنگانه ریاست مرکز دراین خصوص قانع کننده بیمه شدگان محترم بود.

دراین بازدید که با تبریک سال نو و تقدیر از زحمات همکاران همراه بود ، دکتر حسین پور معاون مدیر درمان استان و دکتر زنگانه ریاست مرکز ، مدیر درمان استان را همراهی می کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .