عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای داشتن جامعه ای سالم باید خانواده سالم داشته باشیم


برای داشتن جامعه ای سالم باید خانواده سالم داشته باشیم

برای داشتن جامعه ای سالم باید خانواده سالم داشته باشیم

 مدیرکل زندانهای استان گلستان در جلسه امور بانوان، گفت: برای داشتن جامعه ای سالم باید خانواده سالم داشته باشیم و برای داشتن خانواده سالم باید زن خانه پویا و سالم باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: علیرضا رضوانی مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان در جلسه بانوان زندانهای استان که در سالن کنفرانس اداره کل زندانها برگزار گردید، ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال بانوان در فعالیتهای اداری در جهت تحقق اهداف سازمانی، گفت: برای داشتن جامعه ای سالم باید خانواده سالم داشته باشیم و برای داشتن خانواده سالم باید زن خانه پویا و سالم باشد.

وی افزود: نقش زنان در دوران طاغوت ، قابل مقایسه با دوران انقلاب اسلامی نیست چرا که انقلاب برای زنان جایگاه و اهمیت ویژه ای در نظر گرفته است.و نگاه مناسبی به نقش موثر زنان در عرصه تعلیم و تربیت داشته است.

در ادامه این مقام قضایی ضمن تجلیل از مقام شهدای عفاف و حجاب در خصوص عفاف و حجاب اظهار داشت: حجاب و پوشش اسلامی که در قالب دو واژه حجاب و عفاف از آن نام برده می شود نیاز فطری انسانهاست و مختص خانم ها تنها نیست. که باید با دقت نظر بیشتری به این دو واژه نگاه کرد

 وی افزود: زنان در عرصه های مختلف اجتماعی باید با رعایت حریم مختص خانم ها برای رسیدن به اهداف اسلام و انقلاب تلاش نمایند.

رضوانی در ادامه، گفت: حقیقتا در مجموعه ای زندانهای استان گلستان همکاران خانم بسیار توانمند و موثر در پیشبرد اهداف سازمانی داریم که تا کنون توجه شایسته ای به این مهم نشده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 580
  • کد خبر : 32532