عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در سازمان جهاد کشاورزی استان


برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در سازمان جهاد کشاورزی استان

برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در سازمان جهاد کشاورزی استان

 به مناسبت ایام خجسته و پرفضیلت ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس (ع) و گرامیداشت روز جانباز مراسم جشنی با حضورجانشین سپاه نینوا در استان و جمع کثیری از همکاران و جانبازان گرانقدر سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در محل حسینیه سازمان برگزار شد .

در این مراسم ابتدا دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: تقدیر از جانبازان تقدیر از انقلاب اسلامی است و باید بر دستان کسانی که از ارزشهای انقلاب اسلامی صیانت و حفاظت می نمایند بوسه زد. جانبازان پیشگامان جهاد و شهادتند ، آنها هم میتوانستند مانند دیگران میدان جنگ را خالی بگذارند اما ، ایثار و فداکاری ،آنها را تا مرز شهادت پیش برد ، و سند ایثار جانبازان سلامتی جسمانیشان است ، جانبازان همیشه سر افرازند چرا که حرکتشان همواره در راه خدا بوده است. و وظیفه ما در قبال این جانبازان نگهداری حرمت و قداست آنهاست.

در ادامه جناب سرهنگ کریمی اول جانشین سپاه نینوا در استان طی سخنانی گفت: دشمنان ایران و اسلام و در راس آنها آمریکا و اسراییل غاصب بعد از شکست در جریان انقلاب مردم ایران در سال 57، بیکار ننشسته و در طراحی جنگ و نا امنی در ایران بودند که با کمک و همکاری 36 کشور به مدت 8 سال با کشور ایران اعلام جنگ کردند که به لطف عزیزان رزمنده و ایثار گر و شهدای گلگون کفن، امروز شاهد عزت و کرامت ملت ایران هستیم. تا جایی که در طول 8 سال دفاع مقدس و بعد از انقلاب اسلامی ایران حتی یک وجب از خاک پاک کشور عزیزمان ایران از دست نرفته است.

درپایان مراسم از همکاران جانباز خانواده جهاد کشاورزی استان با اعطای هدایا و لوح سپاس تقدیر شد.

برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در سازمان جهاد کشاورزی استان

 

برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در سازمان جهاد کشاورزی استان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .