عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی ریاست سازمان بهزیستی کشور با کارکنان اداره کل بهزیستی گلستان


نشست صمیمی ریاست سازمان بهزیستی کشور با کارکنان اداره کل بهزیستی گلستان

دکتر محسنی ریاست سازمان بهزیستی کشور و هیأت همراه که به منظور شرکت در همایش سراسری مدیران روابط عمومی های بهزیستی کشور در استان گلستان حضور داشتند، در جلسه ای صمیمی با کارکنان اداره کل بهزیستی استان گلستان دیدار و گفتگو نمودند.

دکتر محسنی بندپی با تشریح اهداف سفر و حضور در آئین های مختلف کلنگ زنی ساختمان شیرخوارگاه ، مرکز جامع خدمات بهزیستی، مرکز اجتماع درمان مدار غیردولتی گفت: در هر سفر استانی، زمانی را برای دیدار با همکاران خدوم استانها اختصاص داده تا ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان ، سخنان آنها را در راستای بهبود شرایط بشنوم.

وی باتوجه به نقش محوری سازمان بهزیستی در توسعه نظام سلامت اجتماعی گفت: نتیجه اهتمام همکارات خدوم سازمان بهزیستی منجر به حضور پررنگ این سازمان در قانون برنامه ششم توسعه گردید و چنانچه می دانید در برنامه ششم توسعه، توجه ویژه ای به وظیفه مندی و مأموریت های سازمان بهزیستی در راستای توسعه نظام سلامت اجتماعی شده است.

وی افزود: با عنایت به دشواریها و سختی های کار در بهزیستی تلاش مستمری به منظور ارتقاء حقوق کارکنان این سازمان صورت گرفته که امید است این مهم محقق گردد.

آقای دکتر محسنی بندپی با اشاره به توسعه برنامه اورژانس اجتماعی گفت: مقرر گردیده در سال 1396 تعداد 140 مرکز اورژانس در شهرهای بالای 52هزار نفر تأسیس شود که سهم استان گلستان 5 مرکز اورژانس اجتماعی می باشد. 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 715
  • کد خبر : 33786