عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید از واحدهای الکتریکی شهرستان گنبد کاووس


بازدید از واحدهای الکتریکی شهرستان گنبد کاووس

بازرسان اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان گنبد کاووس در خصوص طرح نظارتی سیم و کابل غیراستاندارد ، از الکتریکی های سطح شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان ،  خلیل رجبلی رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان گنبد کاووس گفت : بازرسان اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان گنبد کاووس در خصوص طرح نظارتی سیم و کابل غیراستاندارد ، از الکتریکی های سطح شهرستان بازدید نمودند.

رجبلی گفت: متأسفانه در شرایط امروز بازار تقلب بسیار ساده است و زیاد به چشم می خوردو در هر بخشی محصولات زیر زمینی و زیر پله ای تولید میشوند و خریداران هم بدلیل پایین تر بودن قیمت این محصولات به آن روی می آورند غافل از اینکه این کار می تواند خطر مالی و حتی جانی برای آنها در پی داشته باشد.

ایشان گفت: در این بازرسی ها مواردی از قبیل مهر و کد 10 رقمی استاندارد درج شده بر روی کابل و سیم های موجود در بازار مورد بررسی قرار گرفت و به متصدیان در خصوص موارد ذکر شده توضیحات و اطلاعات مناسبی انتقال گردید و به آنها تأکید نمودند که از توزیع و فروش سیم و کابل های غیر استاندارد که فاقد مهر و کد 10 رقمی استاندارد می باشند جدا" خودداری نمایند.

رجبلی درپایان گفت : شهروندان محترم با هدف یاری رساندن به امر بازرسی و نظارت ، تخلفات مشاهده شده را به ستاد خبری اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان گنبد کاووس با شماره تلفن 124 اعلام نمایند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 421
  • کد خبر : 34827