عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » والیبال نشسته ایران با حضور ملی پوش گلستانی قهرمان آسیا - اقیانوسیه شد


والیبال نشسته ایران با حضور ملی پوش گلستانی قهرمان آسیا - اقیانوسیه شد

 تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با حضور ارزنده احمد ایری ملی پوش گلستانی امروز با شکست تیم قزاقستان در فینال رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا - اقیانوسیه عنوان قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ‌تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان با حضور ارزنده احمد ایری ملی پوش گلستانی پس از شکست سه بریک تیم عراق با پنج پیروزی راهی فینال رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا - اقیانوسیه شد و برای بار دوم مقابل ملی پوشان قزاقستانی بازی کرد و توانست این تیم را با نتیجه سه بر صفر از پیش روی بردارد و قهرمان آسیا - اقیانوسیه شد.
تیم والیبال نشسته کشورمان روز گذشته (شنبه ) در چهارمین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف قزاقستان رفت و توانست این تیم را در سه ست متوالی از پیش روی بردارد.
نماینده کشورمان در سه ست با نتیجه 15- 25، 19- 25، 12- 25 برنده دیدار فینال شد.
تیم ایران پیش از این در مرحله ی گروهی مقابل تیم های چین، ژاپن، سریلانکا، قزاقستان و عراق به پیروزی دست یافته بود.
رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از 6 تا 11 تیر ماه و حضور تیم های چین، ایران، قزاقستان، عراق، ژاپن و سریلانکا در دو بخش زنان و مردان پیگیری شد و علاوه بر قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان، زنان والیبال نشسته کشور روز گذشته عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کردند و جواز حضور در مسابقات جهانی هلند و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را از آن خود کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .