عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح9واحد مسکن ویژه خانواده‎های دارای 2 معلول وبیشتر در گمیشان

باحضور رئیس سازمان بهزیستی کشور :

افتتاح9واحد مسکن ویژه خانواده‎های دارای 2 معلول وبیشتر در گمیشان

افتتاح9واحد مسکن ویژه خانواده‎های دارای 2 معلول وبیشتر در گمیشان

 

  پروژه 9واحد مسکن ویژه خانواده‎های دارای 2 معلول وبیشتر،عصردیروز باحضور دکتر محسنی-معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور،خانم عباسی-مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور درامور زنان وخانواده ، چراغعلی-مدیر کل اجتماعی استانداری،دکترغفاری-مدیرکل بهزیستی استان وفرمانداروجمعی ازمسئولین شهرستانی در گمیشان افتتاح وبه بهره برداری رسید.

معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور درآئین بهره‎برداری و افتتاح 9 مسکن برای خانواده‎های مددجوی بهزیستی با دو معلول در گمیشان اظهار کرد: امروز با احتساب این واحد‎های مسکونی در گمیشان 38 مسکن برای خانواده‎های مددجوی بهزیستی با دو معلول در استان گلستان به بهره‎برداری رسید.

وی افزود: بر اساس سیاست‎ها و ماموریت‎های سازمان بهزیستی و اهتمام به موضوع مسکن مددجویان تحت پوشش برای بیش از 2 هزار خانواده مددجوی سازمان بهزیستی در کشور با دو معلول توانستیم مسکن بسازیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: بر اساس برنامه‎ریزی‎های انجام شده امید داریم بتوانیم تا پایان سال 1398 در کشور 11 هزار و 300 مسکن را به خانواده مددجویان تحویل دهیم.

در این مراسم سید قربانعلی میر، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‎ساز گلستان نیز گفت: در مرحله نخست ساخت مسکن برای 94 خانواده مددجوی بهزیستی با دو معلول در استان گلستان در نظر گرفته شد و مفتخر هستیم که بگوییم توانستیم تا به امروز 38 واحد مسکونی را به این عزیزان تحویل دهیم.

وی تصریح کرد: از این میزان 51 واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر است و در مجموعه در سطح استان گلستان 42 واحد مسکونی در دست ساخت است.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‎ساز گلستان با بیان اینکه در دو شهر گالیکش و رامیان اگر زمین خریداری شود آمادگی ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی را داریم، تاکید کرد: واحد های مسکونی بهزیستی در 68 متر در نظر گرفته و همچنین 200 متر زمین حیاتی دارد که در کشور تنها مسکن‎‎های ویلایی برای مددجویان بهزیستی بشمار می‎رود.
میر خاطرنشان کرد: تسهیلات این واحدهای مسکونی را خود خانوار پرداخت می‎کند و آورده آنها صفر در نظر گرفته شده و هر مسکن به صورت میانگین 43 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

افتتاح9واحد مسکن ویژه خانواده‎های دارای 2 معلول وبیشتر در گمیشان.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 506
  • کد خبر : 35985