عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهارت آموزی همگام با آموزش های آکادمیک از نیازهای مبرم جامعه محسوب میشود

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی در جشن مهارت :

مهارت آموزی همگام با آموزش های آکادمیک از نیازهای مبرم جامعه محسوب میشود

 

مهارت آموزی همگام با آموزش های آکادمیک از نیازهای مبرم جامعه محسوب میشود

به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی مهارت و آموزش های فنی وحرفه ای 31 الی 6 مرداد ماه و همچنین ولادت حضرت معصومه (س) ، جشن خانوادگی مرکز آموزش فنی وحرفه ای گنبد کاووس با نام مهارت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای گنبد کاووس این جشن با شکوه با حضور معاون مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان ، نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن هلال احمر گنبد کاووس برگزار شد.
طیار نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته ملی مهارت در این مراسم بیان داشت : بدون شک مهارت آموزی همگام با آموزشهای آکادمیک از نیازهای مبرم جامعه محسوب میشودو مراکزفنی و حرفه ای میتوانند این نیاز را مرتفع نمایند.
وی افزود : تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت برای جوانان زمینه ساز اشتغال پایدار توام با کار آفرینی خواهد بودو برای وجود هر شغل داشتن حداقل مهارت ها الزامی است و هدف از آموزشهای فنی و حرفه ای، افزایش توانایی ها، دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوبتر کار در محدوده وظایف شغلی می باشد
لازم به ذکر است این مراسم شامل بخش های همچون اجرای طنز ، موسیقی پاپ و مسابقه بود ودر خاتمه از مربیان و کارکنان ، کارآموزان و مدیران برتر با اهدا لوح سپاس و هدایا تجلیل شد .
 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .