عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مركز مديريت راههاي استان آماده ارائه وضعيت جاده ها به مسافران است

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

مركز مديريت راههاي استان آماده ارائه وضعيت جاده ها به مسافران است

مركز مديريت راههاي استان آماده ارائه وضعيت جاده ها به مسافران است

مديركل راه و شهرسازي گلستان اعلام كرد: مركز مديريت راههاي استان با شماره تماس 5-3223131 017 آماده ارائه آخرين گزارش وضعيت راههاي استان به هموطنان و هم استاني ها در طول شبانه روز است.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اداره كل گفت: مسافران قبل از سفر از طریق تماس با اين مركز و همچنين تلفن گوياي 141 و پيامك 1000141 مي توانند از وضعيت راههاي استان آگاه شوند.

وي افزود: هم اينك شاهد ريزش باران خفيف و پراكنده در سراسر استان هستيم و تمام محورهاي ارتباطي استان باز است و تردد در حالت عادي جريان دارد.

رستمي گفت: براساس پيش بيني هاي هواشناسي و بارش برف، براي تردد از جاده هاي كوهستاني استان حتما به زنجير چرخ نياز است و رانندگان بايد نحوه بستن آن را نيز، آموزش ببينند.

رستمي ادامه داد: از هم استاني ها مي خواهم كه حتي الامكان از سفرهاي غير ضروري، خودداري و در صورت عزيمت به سفر، از سلامت وسيله نقليه خود اطمينان حاصل كنند و تجهيزات زمستاني به همراه داشته باشند.

وي گفت: حركت با سرعت مطمئنه، رعايت فاصله طولي و همكاري با پليس راه و راهداران از موارد ضروری ديگري است كه رعايت آنها سفري ايمن را براي رانندگان فراهم خواهد كرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: ماموران و راهداران استان با شروع برودت هوا به صورت مستمر در جاده ها و بويژه محورهاي كوهستاني حضور دارند و در حال گشت زني هستند.

استان گلستان افزون بر پنج هزار كيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي دارد كه يكهزار و 520 كيلومتر آن برفگير مي باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .