عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست شورای معاونین بهزیستی استان برگزارشد


نشست شورای معاونین بهزیستی استان برگزارشد

نشست شورای معاونین بهزیستی استان برگزارشد

  نشست شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان صبح امروز شنبه ، 14 مرداد ماه درمراسمی با حضور ، مدیرکل،معاونین ومسئولین بهزیستی گلستان ، درمحل سالن کنفرانس این اداره کل برگزارشد.

مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه بااشاره به توجه وکار تیمی و همفکری سایر مسئولین بهزیستی استان در جهت اعتلای این سازمان افزود: نمونه بارز این همفکری وکارتیمی را می توان در برگزاری واجرای هر چه بهتربرنامه های متنوع در هفته بهزیستی اعم از افتتاحیه ها ، بازیدها، همایش ها و دیگر برنامه ها و سفر معاون وزیر و رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور وهیئت همراه به استان شاهد بودیم که نتیجه آن معرفی هرچه بهتر خدمات سازمان به مخاطب می باشد .

دکتر غفاری باتاکید بر تقویت ارتباط ها و تعاملات درون سازمانی با اولویت بندی برنامه ها مطابق با چشم اندازها و شاخص های استانی گفت: با بهره گیری از ظرفیت مراکز غیردولتی و پتانسیل های موجود و ایجاد فضای شاد و پویا می توان در رفع مشکلات مددجویان و جامعه هدف اهتمام ورزید .

وی از مسئولین بهزیستی استان خواست تا علاوه بر انجام و رسیدن به شاخصهای تعیین شده بر ترسیم برنامه های جدید و نو اهتمام ورزند .

مدیرکل بهزیستی استان اظهارکرد : کمبودها و کاستی ها در مسیر راه نباید مار از توجه به اصل مطلب که مقصد می باشد باز دارد . وی به اصل اخلاق مداری و برخورد خوب و تکریم مردم اشاره کرد و گفت : این مسئولیت ، امانتی در دست ما می باشد که انشاالله مرضی خداوند قرار گیرد

در ادامه جلسه کلیه مدیران حاضر در جلسه به منظور رفع مشکلات و تبادل نظر به بیان مطالب خود در حوزه های کاری خود پرداختند .

در پایان از معاونتهای پیشگیری ، مشارکتهای مردمی ، مسئول مدیریت عملکرد ، مسئول واحد حقوقی استان ورئیس بهزیستی شهرستانهای گنبد و کلاله به عنوان مسئول نمونه تقدیر شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 575
  • کد خبر : 36230