عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اردوی فرهنگی ورزشی اوقات فراغت فرزندان همکار شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد


اردوی فرهنگی ورزشی اوقات فراغت فرزندان همکار شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای گلستان اردوی فرهنگی ورزشی اوقات فراغت فرزندان دختر و پسر همکار شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در سالن تصفیه خانه آب النگدره گرگان برگزار شد .

مسئول امور فرهنگی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان هدف از برگزاری این اردو را تشویق فرزندان پسر و دختر همکاران شرکت به امر نماز و غنی سازی اوقات فراغت آنها بیان نمود.

نجفعلی اتراچال افزود این اردو به مدت دوروز با همکاری امور فرهنگی و روابط عمومی شرکت در راستای طرح تعالی و نشاط ابلاغی از سوی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور اجرا شده است.

به گفته وی فرزندان همکار در کنار برنامه های فرهنگی و مسابقات ورزشی با فرایند تولید آب در محل تصفیه خانه النگدره آشنا شده و آموزش های لازم در جهت استفاده صحیح از آب شرب توسط کارشناسان شرکت به آنها ارائه گردید.

مسئول امور فرهنگی شرکت در ادامه اجرای این دوره را برای بالا بردن سطح معرفتی ، بصیرتی و تربیتی فرزندان تاثیر گذار دانست و افزود ایجاد شور و نشاط در محیطی سالم، شناسایی روحیات و استعداد های افراد از نکاتی است که در جهت تقویت حس مسئولیت پذیری و رشد و ارتقاء فرزندان مهم خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت با عنایت به حمایت های بی دریغ مدیرعامل شرکت و استقبال خوب همکاران سعی نمودیم ضمن پرکردن اوقات فراغت فرزندان با اجرای موفق این طرح در سالیان آتی، فرزندانی آگاه به صنعت و توانمند در مدیریت آینده صنعت آب و فاضلاب را شاهد باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 561
  • کد خبر : 36706