عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل بازرسی استان گلستان دیدار کردند


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل بازرسی استان گلستان دیدار کردند

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل بازرسی استان گلستان دیدار کردند

 به منظور تعامل و همکاری بیشتر در تمامی زمینه ها به ویژه نظارت بهتر بر تعاونیها، مدیران کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و بازرسی استان گلستان به منظور تشریک مساعی و تسهیل در ارائه خدمات و تکریم ارباب رجوع با هم دیدار و گفتگو کردند.

مهندس عباسی در این نشست ضمن تشریح وظایف اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و نحوه اجرای سه وزارتخانه در چند سال گذشته اظهار داشت: اجرای هدفمندی یارانه ها و مهار تحریم اقتصادی کار بسیار دشواری بود که مشکلاتی را برای بعضی از بنگاه های اقتصادی و واحدهای تعاونی ایجاد نموده که هماهنگی مسئولین و مدیران دستگاه ها و بنگاه ها و پیگیری همکاران اینجانب در اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی توانستیم بار مشکلات را به صورت جدی کاهش دهیم لذا ارائه خدمات موثر به شرکای اجتماعی در گرو هماهنگی و تعامل دستگا های اجرایی و به ویژه دستگاه های نظارتی از قبیل اداره کل بازرسی می باشد.

 در ادامه این جلسه حجت الاسلام فتوحی مدیرکل بازرسی گلستان نیز به وظایف اداره کل بازرسی اشاره کرد و گفت : تعامل خوبی بین دستگاهها در استان با دستگاههای نظارتی وجود دارد که نشان از سلامت مدیران و کارکنان این ادارات دارد و باید تلاش شود از تجربه همکاران در زمینه های نظارتی استفاده شود .

 حجت الاسلام فتوحی افزود: در جلسه های مختلف و همچنین در رسانه ها اعلام کرده ایم که دستگاه های اجرایی، اداره کل بازرسی را در کنار خود ببینند نه در مقابل خود که این طرز تفکر موجب پیشرفت و تعالی آن اداره و کارکنانش خواهد شد.

 وی ادامه داد :یکی از وظایف و رویکرد های سازمان بازرسی حمایت از سرمایه گذاری است و باید مسایل ومشکلاتی که تولیدکنندگان و سرمایه گذاران با دستگاه های اجرایی دارند را در اولویت قرار دهیم و بدنبال بررسی این مشکلات باشیم.

 مدیرکل بازرسی استان در پایان گفت: با توجه به گستردگی کار اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، سعی بر آن خواهیم داشت که در راستای قانون ، نهایت همکاری را در جهت بهبود و ارتقای وضعیت تعاونیها و واحدهای کارگری و تولیدی داشته باشیم. 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1293
  • کد خبر : 3717