عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاییز با "هم‌نوازی نسیم و برگ"‌ زیباتر شد

با حضور رودابه‌ حمزه‌ای شاعر فرهیخته کشور در استان گلستان:

پاییز با "هم‌نوازی نسیم و برگ"‌ زیباتر شد

 

پاییز با "هم‌نوازی نسیم و برگ"‌ زیباتر شد

سومین نشست نقد کتاب "دو پنجره دولبخند" در سال 96، با حضور رودابه‌ حمزه ای شاعر مجموعه‌ی "هم‌نوازی نسیم و برگ"، در استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، سومین نشست نقد کتاب "دو پنجره دولبخند" با حضور رودابه‌ حمزه‌ای شاعر محبوب و نام آشنای کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری گمیشان برگزار شد.

در این برنامه ادبی که اعضا و مربیان ادبی، هنری و فرهنگی مراکز گمیشان، آق قلا و بندر ترکمن حضور داشتند، "حمزه‌ای" به بیان فنون شعر و نحوه به کار بستن صحیح آرایه‌ها و صنایع ادبی پرداخت.

ایشان ضمن خرسندی از آمادگی و علاقه‌مندی نوجوانان حاضر در زمینه شعر و نویسندگی، بهره‌مندی از قوه تخیل، پرورش احساس درونی و توجه ویژه به محیط اطراف را سه اصل مهم در نوشتن نامیدند.

شاعر مجموعه تلویزیونی "فیتیله جمعه تعطیه" در این نشست از چگونگی ایجاد خلاقیت در ترکیب‌های تازه و ایده های نو در نویسندگی برای بچه‌‌ها صحبت کرد.

گفتنی است در این نشست، اعضای نوجوان ضمن مطالعه کتاب "هم‌نوازی نسیم و برگ" به نقد و بررسی اشعار این کتاب درحضور نویسنده پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.
آلاله خوانی دختران ترکمن همراه با آوای دلنشین ساز سنتی دوتار و برپایی جشن امضای تندیس کتاب‌نمای "هم‌نوازی نسیم و برگ " جهت اهدا به اعضای مرکز گمیشان از دیگر لحظه‌های شیرین و به‌ یادماندنی این برنامه بود.

پاییز با "هم‌نوازی نسیم و برگ"‌ زیباتر شد

 

پاییز با "هم‌نوازی نسیم و برگ"‌ زیباتر شد

 

پاییز با "هم‌نوازی نسیم و برگ"‌ زیباتر شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .