عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی: طرح روستا تعاون در سه روستای گلستان اجرایی شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی: طرح روستا تعاون در سه روستای گلستان اجرایی شد

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرایی شدن طرح روستا تعاون در سه روستای استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سعید مازندرانی در در جلسه ویدئو کنفرانس با معاون تعاون وزارتخانه که به منظور بررسی روند اجرای طرح روستا تعاون انجام شد، اظهار کرد: جلسه توجیهی طرح روستا تعاون برای دهیاران و شوراهای غرب گرگان در حضور نماینده مردم شریف گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گرگان، بخشدار مرکزی گرگان و همچنین اقای کلانتری معاون محترم وزیر در امور تعاون برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح روستا تعاون در سه روستای عطا آباد اق قلا، وامنان آزادشهر و راو کلاله اجرا شده است، افزود: از طرح روستا تعاون در روستای عطا اباد اق قلا با فعالیت بر اساس زنجیره تولید از تهیه مواد اولیه، تولید، و فروش تحت عنوان تامین نیاز تولید کنندگان مبل بازدید به عمل آمد.

مازندرانی ادامه داد: مشخص کردن روستاهای هدف با اعمال نظر فرمانداران در شورای برنامه ریزی شهرستان ها و تصویب در کمیته انسانی به تعداد 28 عدد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: 18 روستا در کمیته استانی مصوب شد و مشخصات آن ها به وزارت متبوع بر اساس تعاونی های موجود و ثبت شده ارسال گردید که پیش از این به تصویب شورای برنامه ریزی شهرستان ها از سوی فرمانداران رسید.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: جلسه توجیهی با تمام فرماندهان بسیج شهرستان ها و بسیج سازندگی انجام شده تا از ظرفیت آن ها در آن مجموعه بهره برد.

وی یادآور شد: همچنین طرح روستا تعاون در روستای وامنان آزادشهر به شکل متمرکز در هفته تعاون افتتاح شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 455
  • کد خبر : 39239