عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین نشست شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان برگزار شد


چهارمین نشست شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان برگزار شد


  چهارمین نشست شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "سعید زیادلو" معاون مالی و پشتیبانی این شرکت، گفت: این نشست با هدف بررسی مسائل و مشکلات بیمه شدگان با شرکت های بیمه طرف قرارداد در شرکت های زیرمجموعه صنعت آب و برق استان و بررسی مشکلات مربوط به بیمارستان های طرف قرارداد شرکت های بیمه گر انجام شده است.
به گفته وی، اطلاع رسانی به مراکز طرف قرارداد توسط شرکت بیمه گر، در خصوص حذف فرانشیز بیش از سقف تعیین شده در برخی از بیمارستان های استان در دستور کار قرار گرفت.
زیادلو تصریح کرد: در این نشست مقرر شد، نسبت به استقرار پزشک در مرکز شرکت های بیمه گذار مقدمات لازم انجام شده و پس از تامین اعتبار، اقلام مورد نیاز توسط شرکت ها تهیه شود.
معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: با توجه به معافیت پرداخت مالیات ارزش افزوده از قراردادهای مربوط به درمان کارکنان، مقرر شد شرکت های بیمه گذار نسبت به اجرای رای دیوان و عودت مالیات های ارزش افزوده اقدام لازم را انجام دهند.
وی گفت: همچنین مقرر شد شرکت بیمه دانا فایل تعرفه های خدمات درمانی (پزشکی، دندانپزشکی، پاراکلینیکی و ...) را در اختیار بیمه گذاران قرار داده و لیست مراکز درمانی طرف قرارداد را در پوتال شرکت قرار دهد.
زیادلو خاطرنشان کرد: شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان  گلستان تمامی تلاش خود را برای رفاه حال کارکنان انجام می دهد تا کارکنان و خانواده های آنان در مجموعه صنعت آب و برق بتوانند از خدمات بهترین پوشش های بیمه ای در بخش های درمان و بیمه عمر بهرمند شوند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 524
  • کد خبر : 39882