عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بکارگیری طرح های تحقیقاتی برای رفع مشکلات صنعت آب و فاضلاب ضروری است

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفا گلستان:

بکارگیری طرح های تحقیقاتی برای رفع مشکلات صنعت آب و فاضلاب ضروری است

  معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در اولین نشست کارگروه تحقیقات شرکت گفت: بکارگیری طرح های تحقیقاتی برای رفع مشکلات صنعت آب و فاضلاب ضروری است.
به گزراش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان مهندس علی ایومن افزود: این کارگروه با هدف ارتقاء کمی و کیفی طرح های تحقیقاتی انجام شده در شرکت و زیرنظر کمیته تحقیقات آبفا استان تشکیل شده است.
به گفته وی، از آنجاییکه که طرح های آب و فاضلاب با سرمایه گذاری بسیار زیادی اجرایی می شود با انجام پروژه های تحقیقاتی و اجرای پایلوت های صنعتی می توان از هدررفت سرمایه ها جلوگیری نمود.
مهندس ایومن پیشنهاد اولویت های تحقیقاتی در راستای مشکلات موجود در صنعت آب و فاضلاب را از برنامه های این کارگروه عنوان کرد و افزود: بررسی نتایج تحقیقات و کاربردی نمودن آن در آب و فاضلاب، برگزاری سمینارهای علمی، برگزاری کارگاه های آموزشی و ... برای کارشناسان شرکت از دیگر برنامه های این کارگروه می باشد.
وی خاطرنشان کرد: در این نشست فعالیت های آبفا استان در 8 محور دسته بندی شده و هر یک از اعضاء کارگروه موظفند مسائل و مشکلات آب و فاضلاب در شهرستان ها را بررسی نموده و 4 عنوان تحقیقاتی برای رسیدگی به این موارد ارائه دهند.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفا استان تامین آب، کیفیت آب و فاضلاب، انرژی، GIS، شبکه های آب و فاضلاب و خطوط انتقال، فرایندهای تصفیه آب و فاضلاب، استفاده مجدد از پساب، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را از عناوین مورد بررسی در این کارگروه برشمرد.
در پایان این نشست هریک از اعضاء حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با ارتقاء سطح فعالیت های این کارگروه پرداختند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 589
  • کد خبر : 40696