عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یک هزار و 92 کنتور خراب و فرسوده در منطقه مینودشت تعویض شد

در 9 ماهه سال جاری؛

یک هزار و 92 کنتور خراب و فرسوده در منطقه مینودشت تعویض شد

 مدیر امور آب منطقه مینودشت گفت: در 9 ماهه سال جاری یک هزار و 92 کنتور خراب و فرسوده مشترکین منطقه مینودشت تعویض شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، حسن تختی مقدم در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود: این اقدام در راستای مدیریت صحیح مصرف آب و با هدف کنترل میزان مصرف مشترکین انجام شده است.
به گفته وی، کنتورهای خراب، انشعابات فرسوده و انشعابات غیرمجاز از مهمترین عوامل هدررفت آب در شرکت های آب و فاضلاب می باشند که به منظور کاهش آب بدون درآمد و همچنین جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین تعویض کنتور و انشعاب فرسوده در دستور کار امور آب مناطق قرار گرفته است.
تختی مقدم با بیان اینکه در این مدت 30 کنتور جابه جا شده است، تصریح کرد: اصلاح و توسعه 2 هزار و 846 متر از شبکه توزیع آب، 386 مورد رفع اتفاق انشعابات، 87 مورد رفع اتفاق شبکه و خط انتقال، 144 مورد استانداردسازی انشعابات فرسوده بخشی از فعالیت های امور آب منطقه مینودشت می باشد.
وی خاطرنشان کرد: در مدت مذکور 134 کیلومتر از شبکه توزیع آب شستشو شده و 2 هزار و 772 مورد کلرسنجی هدف تامین آب آشامیدنی سالم برای شهروندان این منطقه انجام شده است.
مدیر امور آب منطقه مینودشت اصلاح و بازسازی 79 مورد از انشعابات فرسوده را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: مرئی کردن 79 مورد از شیرآلات شبکه توزیع آب، بازرسی دیداری 175 کیلومتر از شبکه توزیع، تعمیر و تعویض 15 مورد از شیرآلات فرسوده، نصب 18 مورد شیرآلات روی شبکه توزیع آب و 7 مورد نقاشی تاسیسات چاه از عملکرد 9 ماهه امور آب منطقه مینودشت می باشد.
وی گفت که ویدئومتری و اسید شویی یک حلقه چاه آب، نصب 10 عدد فشارسنج دیجیتالی، خرید یک دستگاه کلرسنج و کدورت سنج آنلاین، خرید 3 دستگاه کلرزن از دیگر فعالیت های انجام شده می باشد.
تعداد 11 هزار و 420 مشترک و 13 هزار و 764 واحد تحت پوشش شبکه آب شرب منطقه مینودشت می باشد و آب مورد نیاز این مشترکین از طریق 11 حلقه چاه تامین می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 739
  • کد خبر : 40792