عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند پیشرفت گازرسانی به شهرکهای صنعتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

در نشست مدیران عامل شرکت گاز و شهرکهای صنعتی استان گلستان:

روند پیشرفت گازرسانی به شهرکهای صنعتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

 در نشست مدیران عامل شرکت گاز وشهرک های صنعتی استان گلستان  که به میزبانی شرکت گاز انجام شد روند پیشرفت گازرسانی به شهرکها و واحد های صنعتی مستقر مورد  بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت گاز استان گلستان در این جلسه  ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست،درخصوص اهداف مورد نظر، موانع و مشکلات موجود و همچنین تسریع و تسهیل درفرایند گازرسانی به این بخش مهم باهم گفتگو و تبادل نظر کردند.

 در این دیدار مهندس جمال لیوانی ضمن مهم خواندن نقش واحدها و شهرکهای صنعتی استان در پیشرفت اقتصادی استان بر اولویت گازرسانی به این بخش و ضرورت تسریع درانجام آن و تجهیز صنایع استان به این انرژی پاک تاکید کرده و خواستار ادامه مساعدت و همکاری در این خصوص شد.

 وی اظهارداشت:گازرسانی به پروژه های صنعتی از برنامه های مهم ومورد تاکید دولت بوده و این انرژی طبیعی ضمن اینکه سوخت مورد نیاز واحد های صنعتی را تامین می کند سهم بزرگی نیزدر کاهش آلاینده های زیست محیطی بهمراه داشته ونقطه عطفي در شكوفائي اقتصاد  کشور بوده و بستر مناسبي نیز براي افزایش توليد و سرمایه و اشتغال می باشد . 

 در ادامه این نشست حجت اله خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان نیز با تشکر از تلاش مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز در زمینه توسعه گازرسانی به شهرکهای صنعتی استان  آمادگی خود را جهت هر نوع هکاری در زمینه تسریع در روند اجرای گازرسانی و مرتفع کردن موانع و مشکلات موجود اعلام نمود

 وی در ادامه خواهان تسهیل درگاز رسانی به شهرک صنعتی  1000  هکتاری اترک، گاز رسانی به فاز دوم شهرک صنعتی مینودشت و همچنین تسریع در اتمام عملیات گاز رسانی به شهرک صنعتی گالیکش  و آماده نمودن آن برای افتتاح در دهه مبارک فجر  شد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .