عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سی و دومین جشنواره ی انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی استان گلستان برگزار شد


سی و دومین جشنواره ی انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی استان گلستان برگزار شد

سی و دومین جشنواره ی انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی استان گلستان به همت مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان امروز20 دی ماه در محل کانون طه گرگان برگزار شد.

این مراسم با حضور مهندس مهاجر مشاور وزیر و مجری طرح دانه های روغنی کشور ، دکتر مهاجر رییس سازمان ، حجت الاسلام معصومی فر مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، رییس حوزه ی ریاست ، معاونین ، مدیران ، کارشناسان سازمان و همچنین تولیدکنندگان و بهره برداران برتر بخش کشاورزی استان برگزار شد.

در این مراسم دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: امروز خرسندیم که در خدمت تولیدکنندگان هستیم که دو پیام برای ما دارند.یکی میزان اثربخشی علم و تجربه و تکنولوژی متخصصان و کارشناسان و دیگری همت بلند عزیزان تولیدکننده که با پشتکار بسیار و کشیدن رنج و مشقت فراوان یافته های تحقیقاتی را به درستی به کار گرفتندو این بار مسوولیت ما را دو چندان می کند.

وی افزود: انتخاب برترین های بخش کشاورزی به عنوان یکی از رویکردها و شیوه های عملیاتی ترویج در جهت تحریک علایق و ایجاد انگیزه ی مثبت میان عموم تولیدکنندگان بوده و جایگاه ویژه ای دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه سخنانش گفت: تولیدکنندگان برتر به عنوان مددکار ترویجی، یار و یاور مراکز جهاد کشاورزی بوده و می توانند در فعالیتهای مختلف ترویجی نظیر ایجاد کانون های یادگیری دانش و فن و ایجاد سایتهای الگویی و.... شرکت کنند و دامنه ی دسترسی مروجین مسوول پهنه را افزایش دهند.

دکتر مهاجر از تولیدکنندگان استان خواست تا با استفاده بهینه از زمان و رعایت کشاورزی حفاظتی و مبارزه ی بهنگام با عوامل بیماری زا و آفات گیاهی در دستور کار خود قرار دهند تا انشالله دوران داشت خوبی را سپری کنیم.

در این مراسم مهندس مهاجر مشاور وزیر و مجری طرح دانه های روغنی کشور طی سخنانی با تاکید بر نقش مهم و جایگاه بخش کشاورزی گفت :

استان گلستان از ظرفیت های مناسبی در تولید برخوردار است که باید با استفاده از این توانمندی ها برای ایجاد رونق، اشتغال زایی و افزایش درآمد اقتصادی در بخش کشاورزی استان به کار گرفته شود.

وی افزود: باید از همه ی ظرفیت های بخش کشاورزی استان به خوبی استفاده کرد تا منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با سرعت و جدیت بیشتری در استان محقق شود.

در ادامه ی این مراسم علیقلی ایمانی رییس خانه ی کشاورز استان و بهره برداران و تولیدکنندگان نمونه ی ملی تجربیات خود را برای حاضرین ارائه دادند.

در پایان این مراسم از 53 نفر ازتولیدکنندگان و بهره برداران برتر استان که سه نفر از آنها نیز نمونه ی ملی بودند با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .