عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » «نقش ویژه خلاقیت در نقاشی کودک و نوجوان» برای مربیان هنری کانون پرورش فکری گلستان تشریح شد

در قالب کارگاهی تخصصی:

«نقش ویژه خلاقیت در نقاشی کودک و نوجوان» برای مربیان هنری کانون پرورش فکری گلستان تشریح شد

«نقش ویژه خلاقیت در نقاشی کودک و نوجوان» برای مربیان هنری کانون پرورش فکری گلستان تشریح شد

در راستای تقویت ذوق و استعدادهای هنری اعضا و به منظور توانمندسازی و دانش‌افزایی مربیان پاره‌وقت هنری کانون پرورش فکری استان گلستان، کارگاهی تخصصی با عنوان "نقش ویژه خلاقیت در نقاشی کودک و نوجوان" در مرکز فرهنگی‌هنری شماره 2 گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و به گفته سیدرهبان مسلمی‌عقیلی کارشناس هنری کانون گلستان، در راستای توانمندسازی و دانش‌افزایی مربیان پاره‌وقت هنری کانون پرورش فکری استان گلستان پیرامون تقویت ذوق و استعدادهای هنری اعضا، کارگاهی تخصصی با عنوان "نقش ویژه خلاقیت در نقاشی کودک و نوجوان" با حضور جوادعظیمی مدرس دانشگاه‌ هنر تهران در مرکز فرهنگی‌هنری شماره 2 گرگان برگزار شد.

در این کارگاه، 11 نفر از مربیان هنری مراکز فرهنگی‌هنری گردهم آمده و در شاخه‌های نقاشی، انیمیشن، سفال‌گری و هنرهای بومی و محلی به صورت تخصصی با اندیشه‌های این مدرس توان‌مند گلستانی آشنا شدند.

خلاقیت در هنر کودک و نوجوان، آموزش‌های استاندارد جهت رشد آنان و تجزیه و تحلیل آثار هنری از موضوعاتی بود که در این کارگاه یک روزه به آن پرداخته شد.

گفتنی است جوادعظیمی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناس ارشد نقاشی از دانشگاه تهران بوده و مدرسی دانشگاه‌ هنر تهران و گلستان را برعهده دارد. در رزومه تخصصی ایشان داوری چندین جشنواره‌ هنر در کشور و کسب جوایز متعددی در مسابقات ملی و بین المللی به چشم می‌خورد.

مقرر شد هر فصل یک کارگاه تخصصی ویژه مربیان هنری برگزار گردد.

«نقش ویژه خلاقیت در نقاشی کودک و نوجوان» برای مربیان هنری کانون پرورش فکری گلستان تشریح شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .