عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قول مساعد فرماندار شهرستان ترکمن برای راه اندازی فروشگاه و کتاب‌خانه سیار


قول مساعد فرماندار شهرستان ترکمن برای راه اندازی فروشگاه و کتاب‌خانه سیار

قول مساعد فرماندار شهرستان ترکمن برای راه اندازی فروشگاه و کتاب‌خانه سیار

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با فرماندار شهرستان ترکمن دیدار نموده و ضمن معرفی ظرفیت‌های کانون پرورش فکری خواستار راه اندازی فروشگاه و کتاب‌خانه سیار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، الیاس هیوه‌چی فرماندار شهرستان بندرترکمن در این دیدار ضمن استقبال از طرح راه‌اندازی فروشگاه‌ و کتاب‌خانه سیار روستایی کانون اظهار داشت: در گذشته و به عنوان فرماندار پیشین آق قلا بارها از فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری از نزدیک دیدن نموده و با ظرفیت‌های این مجموعه آشنا هستم.

ایشان ضمن مهم و باارزش خواندن فعالیت های فرهنگی و هنری از آمادگی فرمانداری برای ترغیب و تشویق جوانان و افراد خیر برای راه اندازی فروشگاه سیار عرضه محصولات کانون و هم‌چنین کتاب‌خانه سیار روستایی خبر داده و وجود چنین ظرفیت‌هایی را زمینه ساز توسعه فرهنگی و اجتماعی برشمرد.

فرماندار شهرستان ترکمن ضمن قدردانی از تلاش‌هاي صورت گرفته از کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان و سرمایه‌های واقعی جامعه نام برده و عنوان داشت: با اختصاص بخشی از مباحث شورای اداری به موضوع کودک و نوجوان از دست‌ساخته‌های اعضا و مربیان کانون در قالب تهیه هدایای فرهنگی و هنری توسط سایر ادارات و نهادها حمایت خواهم نمود.

در این دیدار عبدالرحیم سیفی از نگاه ارزشمند فرماندار به حوزه کودک و نوجوان ابراز خرسندی نموده و از کانون به عنوان باارزش‌ترین ظرفیت برای شناسایی و هدایت استعدادهای کودکان و نوجوانان نام برد.

اختصاص بخشي از جلسات شوراي اداري شهرستان به موضوع كودك و نوجوان، انتصاب مشاورانی از جنس کودک و نوجوان برای بیان دیدگاه و مسائل و مشکلات این حوزه٬ جلب مشارکت سایر نهادها و به ویژه اداره بهزیستی برای تبدیل مرکز فرهنگی هنری بندرترکمن به مرکز فراگیر و امکان بهره‌مندی دانش‌آموزان بانیازهای ویژه از امکانات کانون، تبدیل سالن نمایش کانون به سینمای کودک و نوجوان و حمایت از دست ساخته‌های اعضا و نیز اختصاص فضایی مناسب در سطح شهر برای عرضه آثار برگزیده اعضای افتخارآفرین کانون در عرصه‌های ملی و بین‌المللی از جمله درخواست ها و انتظاراتی بود که توسط مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در این نشست مطرح گردید.

در ابتدایاین جلسه، ژاله جعفرسوار مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری بندرترکمن، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، تعداد اعضا و مربیان و کتاب‌های موجود و امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کانون بندرترکمن پرداخت.

این جلسه با اهدای تابلو نقاشی دست‌ساخته اعضا و مربیان توسط مدیرکل کانون گلستان به فرماندار به پایان رسید.

 

قول مساعد فرماندار شهرستان ترکمن برای راه اندازی فروشگاه و کتاب‌خانه سیار

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .