عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اخذ استاندارد ایزو 17025 موجب اطمینان از صحت پایش کنترل کیفی آب است

معاون بهره برداری آبفا گلستان:

اخذ استاندارد ایزو 17025 موجب اطمینان از صحت پایش کنترل کیفی آب است

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: اخذ استاندارد ایزو 17025 توسط آزمایشگاه مرکزی شرکت موجب اطمینان از صحت پایش کنترل کیفی آب است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس مهیار خسروی افزود: اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت آزمایشگاهی 17025 ISO  برای بخش های شیمیایی و میکروبی آزمایشگاه مرکزی شرکت پس از انجام ممیزی نهایی در اوایل مهر سال جاری دریافت شد.
وی اظهار داشت: این استاندارد شامل کلیه الزاماتی است که آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون باید آن ها را برآورده سازند تا بتوانند اثبات کنند که یک سیستم کیفیت مطلوب را بکار گرفته و از نظر فنی صلاحیت داشته و قادر به فراهم آوردن نتایج معتبر می باشند.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ضمن تشکر از مدیر عامل محترم شرکت جناب آقای مهندس رحمتی از بابت بوجود آوردن بستر و فضای مناسب برای انجام این مهم، از تلاش های فشرده و بی وقفه مجموعه کارکنان دفتر کنترل کیفی، آزمایشگاه مرکزی شرکت و مشاور مربوطه در طول مدت 6 ماه قدردانی نمود.
وی در خاتمه ضمن تبریک به کلیه همکاران شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، افزایش اطمینان از صحت نتایج ارائه شده در حین اجرای آزمایشات، استاندارد نمودن روش های اجرایی و مدیریتی آزمایشگاه ها، امکان پذیرش آزمایشگاه شرکت به عنوان آزمایشگاه مرجع از سوی موسسات استاندارد و کسب اطمینان از کالیبراسیون مستمر تجهیزات آزمایشگاهی را از اهم مزایای اخذ استاندارد 17025 ISO  عنوان نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 828
  • کد خبر : 41555