عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خبرنامه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان بصورت الکترونیکی منتشر شد


خبرنامه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان بصورت الکترونیکی منتشر شد

  مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: با پیگیری‌و تلاش صورت گرفته ماهنامه سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بصورت الکترونیکی در دسترس قرار گرفت.

حیدرعلی رستمانی افزود : در پانزدهمین سال انتشار ماهنامه که بصورت روزنامه ای بود با همت و انجام تمامی مراحل کاری توسط اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در شماره ۱۴۶ ماه بهمن سال ۱۳۹۶ این مهم به تحقق پیوست و ماهنامه از این شماره بصورت الکترونیکی منتشر شد.

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان تصریح کرد: ماهنامه الکترونیکی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان که شامل اخبار، گزارشات، مقالات و....بخش کشاورزی استان است لینک ورود به آن در صفحه اول سایت سازمان به آدرس : www.jago.ir در دسترس عموم علاقمندان است.

وی اضافه کرد: با توسعه این فناوری های نوین و پیدایش شبکه اینترنت، تحولاتی در عملکرد بسیاری از سازمان ها ایجاد شد و بیشتر آن ها تصمیم گرفتند در کنار فضای واقعی، حیطه فعالیت های خود را از طریق سی دی ها و یا از طریق شبکه اینترنت گسترش دهند. این همان نقطه ای است که نشر الکترونیک در سازمان ها مفهوم پیدا کرد و روابط عمومی ها متولی تولید محتوا و مدیریت توزیع و انتشار آن شدند.

رستمانی در پایان کاهش هزینه های تولید و چاپ، عدم نیاز به فضای گسترده فیزیکی برای آرشیو نشریات، مجلات و کتابها، عدم نیاز به توزیع پستی، وجود هایپر لینک ها و استفاده از اطلاعات تکمیلی، امکان نشر با شمارگان پایین، قابلیت استفاده از سایر اشکال محتوایی چندرسانه ای و قابلیت جست‌وجوی راحت و سریع را از مزایای نشر الکترونیک برشمرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .