عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت مستمر و شبانه روزی بازرسان استاندارد گلستان در ایام نوروز


نظارت مستمر و شبانه روزی بازرسان استاندارد گلستان در ایام نوروز

نظارت مستمر و شبانه روزی  بازرسان استاندارد گلستان در ایام نوروز

مدیر کل استاندارد گلستان گفت: کارشناسان اداره کل استاندارد گلستان به طور مستمر  و به صورت شبانه روزی در ایام نوروز بر بازار، جایگاه نازل های سوخت، تجهیزات شهربازی ها و...نظارت می کنند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان،محمود فرمانی با بیان این نکته که طرح نظارت نوروزی از 15 اسفندماه آغاز شده، خاطر نشان کرد:ایمنی و سلامت مردم، خط قرمز ما برای تمامی محصولات است که البته در ایام نوروز بر آن تاکید بیشتری داریم بنابراین برای  نمود بیشتر طرح نظارت نوروزی، نظارت بر مراکز تمرکز، توزیع و فروش کالا، ایمنی تجهیزات شهربازی ها،جایگاه نازل های سوخت به طور جدی و شبانه روی پیگیری می شود.

مدیر کل استاندارد گلستان گفت: در این طرح کارشناسان  در صورت مشاهده کالاهای بدون مجوز استاندارد، اقدام به توقیف و جمع‌آوری آنها می‌کنند، ضمن این که به صورت تصادفی، بازرسان اداره کل عملکرد شرکت‌های بازرسی همکار را هم تحت نظر دارند.

وی ادامه داد: در راستای طرح نظارت نوروزی تا کنون چند مورد تجهيزات پارک‌ها و شهربازي‌ها به علت عدم ارائه تاییدیه ایمنی در سطح استان پلمب گردید.

محمود فرمانی در پایان تصریح کرد: شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه تلفنی  1517  یا سامانه پیامکی 30001517 اطلاع دهند و همچنین می توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد برروی کالاهای موجود در بازار به سامانه پیامکی 10001517 بصورت رایگان از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد آن اطمینان حاصل کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .