عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در سال حمایت از کالای ایرانی، باید فراتر از انجام وظیفه گام برداشت

مدیرکل استاندارد گلستان:

در سال حمایت از کالای ایرانی، باید فراتر از انجام وظیفه گام برداشت

در سال حمایت از کالای ایرانی، باید فراتر از انجام وظیفه گام برداشت

 

مدیرکل استاندارد گلستان در نشست عمومی با همکاران خود در آغازین روزهای کاری سال 97 گفت: در سال جدید که به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، سیاست های کاری می بایست حول محور حمایت از تولید ملی ترسیم شودو در این مسیر تنها به انجام وظیفه بسنده نشود بلکه باید از تمام ابزارهای قانونی و مشروع برای تشویق تولیدکنندگان ملی به تولید باکیفیت بهره گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی به معنی حذف نظارت و تعزیر نیست و همچنان برای تولید کالای با کیفیت و دفاع از حقوق مصرف کننده در مقابل تولیدات بی کیفیت خواهیم ایستاد.

وی بر خرید کالای ایرانی و در صورت وجود، استانی در تمامی خریدهای اداره کل تاکید کرد و گفت: اگر بر خرید کالای ایرانی تاکید می کنیم، این نباید در شعار خلاصه شود و باید اقدام را از خودمان آغاز کنیم.

دبیر شورای استاندارد گلستان از همکاران خود در بخش نظارت بر بازار خواست تا برنامه های خود را برای کنترل مراکز عرضه در سال جدید با ارائه برنامه ادامه دهند و این حضور نظارتی را نه به طور مقطعی بلکه به صورت مستمر و مداوم در بازار داشته باشند.

فرمانی در ادامه بر برگزاری مسابقات ورزشی بین دستگاهی برای ایجاد روحیه نشاط، دوستی و ایجاد تعامل بین دستگاهی استاندارد و دیگر ادارات استانی گلستان تاکید کرد و گفت: وجود روحیه دوستی بین کارکنان دولتی، موجب تقویت روحیه جمعی، اتحاد و تمرین انجام کارهای گروهی به صورت دوستانه می گردد وانجام امور اداری را نیز تسهیل و تسریع می نماید.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .