عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمات‌رسانی به همه کودکان نیازمند عزمی همگانی است


خدمات‌رسانی به همه کودکان نیازمند عزمی همگانی است

خدمات‌رسانی به همه کودکان نیازمند عزمی همگانی است

 

عبدالرحیم سیفی در نشست با مدیرآموزش و پرورش شهرستان علی‌آبادکتول تاکید نمود:خدمات‌رسانی به همه کودکان نیازمند عزمی همگانی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در دیدار با محمدرضا صالح آلوستانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی‌آبادکتول ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را نیازمند عزمی همگانی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، سیفی در این دیدار که قربانعلی بذرافشان او را همراهی می‌کرد، آمادگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان علی‌آبادکتول را برای اجرای برنامه‌های محتوایی با استفاده از روش‌ بازی و سرگرمی در مدارس ابتدایی اعلام داشت.

 

مدیرکل کانون گلستان با بیان این مطلب که کانون تکمیل‌کننده‌ی فعالیت‌های آموزش و پرورش می‌باشد، اظهار داشت: رشد كودك در فضايي سرشار از نشاط و شادابي امكان پذير است و این مجموعه با در اختیار داشتن مربیانی متخصص قادر است مطالبی را که برای دانش‌آموزان پیچیده به نظر می‌رسد را با استفاده از زبان هنر به مسائل جذاب و قابل درک تبدیل نماید.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ايجاد نمايشگاه و فروشگاه دائمي دست‌ساخته‌هاي كودكان و نوجوانان در شهرستان علي‌آبادكتول به عنوان سومين شهرستان بزرگ و پرجمعيت استان تاکید نموده و از مدیرآموزش و پرورش این شهرستان خواست تا در راستای ارائه‌ی توان‌مندي‌هاي بچه‌ها و تبديل آن‌ها از مصرف‌كننده به توليد‌كننده نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته‌ باشند.
آمادگي كانون براي ثبت نام رايگان از نفرات برگزيده‌ی مسابقات فرهنگي و هنري آموزش و پرورش، اجراي برنامه‌هاي مشترك در مرکز فرهنگی‌هنری و كتاب‌خانه سيار روستايي کانون، آموزش روش‌هاي خلاقانه يادهي به معلمان و مربيان همانند قصه گويی، كاردستی، نمايش خلاق و انجام فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي به شكل خلاقانه و در قالب توليد فيلم در كنار تحقيقات كلاسيك و نوشتاری و هم‌چنین توجه به كانون زبان ايران به عنوان فضایی علمی و تخصصی برای تقویت چندگانه زبان خارجی دانش‌آموزان از دیگر مباحث ارائه شده توسط مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در این نشست بود.

در ادامه محمدرضا صالح آلوستانی فعاليت‌هاي كانون پرورش فكري را در كنار آموزش‌هاي رسمي مدارس بسيار كارا و اثربخش دانسته و از آمادگي آموزش و پرورش براي اجراي برنامه‌هاي مشاركتي خبر داد.

وي گفت با اعتقاد به اين مهم كه كانون پرورش فكري نهادي تاثيرگذار در حوزه شناسايي و شكوفايي استعدادهاي بچه هاست تلاش خواهيم كرد تا شاهد حضور پررنگ دانش‌آموزان به ويژه در دوره ابتدايي در فضاي كانون بوده و ارتباط مديران و معلمان و خانواده‌ها را نيز با كانون پررنگ‌تر از گذشته نماييم

.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .