عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: برگزاری 136 هزار و 700 نفر ساعت آموزش مهارتی در ندامتگاه های استان در سال 1396


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: برگزاری 136 هزار و 700 نفر ساعت آموزش مهارتی در ندامتگاه های استان در سال 1396

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: برگزاری 136 هزار و 700 نفر ساعت آموزش مهارتی در ندامتگاه های استان در سال 1396

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سید علیرضا حسینی طلب مدیرکل این استان از برگزاری 136هزار و700نفر ساعت آموزش مهارتی در ندامتگاه های استان در سال 1396خبر داد.

بنا براین گزارش، حسینی طلب با تشریح اهمیت حرفه آموزی در ندامتگاه ها افزود: با توجه به نقش مهارت در جلوگیری از گرایش به اعتیاد، بزهکاری و خلاف، سازمان های اجتماعی بدنبال آنند که با مهارت آموزی و ایجاد شرایط اشتغال در فرد، ضمن تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آن، از روی آوری مجدد به سمت خلاف جلوگیری کنند.
وی در ادامه بیان داشت: ارائه آموزش هاي فني و حرفه اي به زندانيان از سال 1371 آغاز و تاکنون اين  آموزش ها با همکاري متقابل ادارات کل آموزش فني و حرفه اي ،و زندان ها و اقدامات تأميني و تربيتي  ادامه داشته و با رشد ساليانه تعهدات و عملکرد آموزشي در اين بخش همراه بوده  است .
مدیرکل استان در ادامه تصریح کرد: آموزش در زندان ها به جهت نقش سازنده اي که در روحيه و خودباوري و تأمين معاش آينده مددجويان ايفا خواهد نمود مورد  توجه آنها واقع شده است.براین اساس در سال گذشته 136هزار و700نفر ساعت آموزش مهارتی در ندامتگاه های استان گلستان برگزارشد.
حسینی طلب در پایان اظهار کرد: 99دوره در 46حرفه جهت بالغ بر 1750نفر ازمددجویان زندانهای گرگان وگنبد در سال 96برگزار گردیدکه با بهره گیری از ظرفیت های استان نسبت به سال گذشته 72درصد رشد داشته ایم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .