عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تامین13ناوگان وانت شاسی بلند برای اکیپهای راهداری گلستان

با اعتبار بالغ بر 26میلیارد ریال؛

تامین13ناوگان وانت شاسی بلند برای اکیپهای راهداری گلستان

تامین13ناوگان وانت شاسی بلند برای اکیپهای راهداری گلستان 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: با اعتبار بالغ بر 26 میلیارد ریال 13 ناوگان وانت شاسی بلند برای اکیپهای راهداری استان گلستان تامین گردید.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، مهدی میقانی در ادامه افزود: با توجه به آنکه ماشین آلات و تجهیزات اکیپهای راهداری این اداره کل فرسوده گشته اند و برای خدمت رسانی در ایام سال بالاخص در طرح راهداری زمستانی نیاز به نوسازی می باشد، در طول سال 96 اقدامات قابل توجهی برای تعمیرات اساسی و نوسازی صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با بیان آنکه سرمایه گذاری صورت گرفته لازم است ولی کافی نمی باشد، بیان داشت: در طرح زمستانی 161 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین، 46 دستگاه ماشین آلات سبک و 87 دستگاه تجهیزات راهداری من جمله نمک پاش، برف روب و ... در اختیار اکیپهای راهداری استان گلستان بود که به علت فرسودگی برخی ماشین آلات، هزینه های تعمیرات و نگهداری آنها قابل توجه بوده است.

وی در ادامه با توجه به حضور 24 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان در طرح زمستانی تشریح نمود: خدمات رسانی بهنگام به مسافرین در ایام طرح زمستانی با توجه به ارزیابی صورت گرفته با رضایت عمومی همراه بوده است و تماسهای مردم با شماره 141 حاکی از اعتماد مسافرین و رانندگان به خدمات دهی مناسب عوامل راهداری در سراسر استان دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .