عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای تفاهم نامه همکاری مشترک علمی- تحقیقاتی شرکت گازاستان گلستان با دانشگاه امیرکبیر


امضای تفاهم نامه همکاری مشترک علمی- تحقیقاتی شرکت گازاستان گلستان با دانشگاه امیرکبیر

 

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک علمی- تحقیقاتی شرکت گازاستان گلستان با دانشگاه امیرکبیر

در راستای همکاری های بیشتر در زمینه های پژوهشی و فناوری، شرکت گاز استان گلستان و دانشکده مکانیک دانشگاه امیر کبیر، تفاهمنامه همکاری امضا شد.

 

به گزارش روابط عمومی ، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان، با اعلام خبر فوق گفت: این تفاهم نامه ببه منظوربهره گیری ازتجربیات و توانایی های تخصصی علمی ، تحقیقاتی و اجرایی درزمینه توسعه همکاری های دو جانبه  منعقد شده است .

محمد رحیم رحیمی افزود:دراین رابطه دانشگاه متعهد به ارائه خدمات مشاوره علمی، تخصصی و آزمایشگاهی مورد توافق طرفین و فراهم نمودن امکان حضور کارشناسان شرکت درکارگروه ها ،کمیته ها و دوره های آموزشی مرتبط می باشد.

وی   تصریح کرد: شرکت نیز متعهد شده است تا بستر مناسب برای بازدیدهای علمی و اجرای طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی برای اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در مناطق تحت مدیریت شرکت پس از انجام مراحل مقدماتی را فراهم آورد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ادامه داد : هدف از این تفاهم نامه حمایت و اجرای پروژه های تحقیقاتی و مطالعات مشترک در راستای اولویت ها و نیازهای واحد تحقیق و توسعه شرکت ( R&D) و استفاده متقابل از پتانسیل های آموزشی ، ترویجی ، مطالعاتی ، پژوهشی و اجرایی موجود می باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .