عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از پروژه های آبرسانی شهرستان رامیان


بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از پروژه های آبرسانی شهرستان رامیان

بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از پروژه های آبرسانی شهرستان رامیان
ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان به همراه مهندس شکیبافر ازروند اجرایی پروژه های آبرسانی شهرستان رامیان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان مهندس شکیبافر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت در این بازدید گزارشی از روند اجرایی پروژه های در حال اجرای این شهرستان را بیان نمودند

ایشان در بازدید از پروژه اجرای خط انتقال مجتمع شهید رجایی 1 واقع در روستای گلند اظهار داشتند این پروژه شامل اجرای 7000 متر خط انتقال می باشد که تاکنون 3000 متر آن اجرا شده است که که با اتمام آن 17 روستا با 2000 خانوار از آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

همچنین درادامه از روند اجرای خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب بطول 10 کیلومتردر روستاهای فاقد آب شرب حسین آباد و حاجی سید شهرستان رامیان بازدید بعمل آمد که مهندس شکیبافرافزودند این پروژه تاکنون بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با اتمام آن و تجهیز نمودن چاه روستای حسین آباد 200 خانوار برای اولین بار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می گردند.

ایشان تصریح کردند جهت اتمام این عملیات 4500 میلون ریال اعتبار نیاز می باشد

دکتر اراهیمی نماینده مردم شهرستان رامیان و آزادشهر در این بازدید اززحمات مهندس شکیبافر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان و مهندس شعبانی مدیر امور آبفار رامیان تشکر نموده و خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه های آبرسانی شدند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .