عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر معلولین منطقه ای کاسپین معرفی شدند


برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر معلولین منطقه ای کاسپین معرفی شدند

برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر معلولین منطقه ای کاسپین معرفی شدند

 در سومین جشنواره تئاتر معلولین منطقه ای کاسپین که با حضور 26 گروه نمایشی معلولین زیرپوشش بهزیستی استان های گلستان، گیلان، مازندران، خراسان شمالی و سمنان در دو بخش صحنه ای و خیابانی از 6دیماه به مدت 6روز در تالارفخرالدین اسعدگرگانی شهرستان گرگان به روی صحنه رفت ، پس از 6 روز رقابت سخت گروهها، ظهر پنجشنبه 11 دی ماه به کار خود پایان دادند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان، در این مراسم پس از قرائت بیانیه توسط (افسانه فخری- حمید کاکاسلطانی- سعید کاظمیان)-داوران سومین جشنواره تئاتر معلولین منطقه ای کاسپین، آراء به شرح ذیل اعلام شد:

 

1. بخش«موسیقی نمایش»

 رتبه سوم: هیئت داوران در این بخش از میان موسیقی های نمایش های اجرا شده لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانصدهزار ریال را به موسیقی نمایش«مَلی» آقای محمود گلها اعطاء می نماید.

 

رتبه دوم: هیئت داوران در این بخش از میان موسیقی های نمایش های اجرا شده لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به طور مشترک به موسیقی نمایش«مترسک» به آقایان فرهمند مرادی و فضل الله پور اعطاء می نماید.

 

رتبه اول: هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشته است.

 

2.بخش «طراحی گریم»:

 

رتبه سوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصدهزار ریال به طراح گریم نمایش«در انتظار گودوی» به آقای جمشید خیابانی اهداء می نماید.

 

رتبه دوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دومیلیون ریال به طراح گریم نمایش«گاهی به من نگاهی» به خانم ژاله ایل بیگی اهداء می نماید.

 

رتبه اول: هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشته است.

 

3.بخش «طراحی نور»:

 

رتبه دوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصدهزار ریال به طراح نور نمایش«روزهای آسمانی» به آقای علی اکبر محزونی اهداء می نماید.

 

رتبه اول: هیئت داوران دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ دومیلیون ریال به طراح نور نمایش«گاهی به من نگاهی» به آقای حسین شریعتی اهداء می نماید.

 

4.بخش «طراحی لباس و ساخت عروسک(بخش کودک)»:

 

رتبه دوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصدهزار ریال به طراح لباس نمایش«ترنج» به خانم طاهره مهدوی فرد اهداء می نماید.

 

رتبه اول: هیئت داوران دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ دومیلیون ریال به طراح ماسک و لباس نمایش«مراد و لوبیای سحرآمیز» به آقای فردوس فلاح اهداء می نماید.

 

5.بخش «طراحی لباس(بخش صحنه ای)»:

 

رتبه سوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال به طراح لباس نمایش«در انتظار گودو» به خانم مریم خوشابی اهداء می نماید.

 

رتبه دوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصدهزار ریال به طراح لباس نمایش«گاهی به من نگاهی» به آقای صاحب بوستانی اهداء می نماید.

 

رتبه اول: هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشته است.

 

6.بخش «طراحی صحنه کودک»:

 

رتبه سوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصدهزار ریال به طراحی صحنهنمایش«کاشکی» به خانم منیژه معصومی اهداء می نماید.

 

رتبه دوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دومیلیون ریال به طراحی صحنه نمایش«مراد و لوبیای سحرآمیز» به آقای فردوس فلاح اهداء می نماید.

 

رتبه اول: هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشته است.

 

7.بخش «طراحی صحنه»:

 

رتبه سوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصدهزار ریال به طراحی صحنهنمایش«هلینگسی» به آقای امیربهادر گوران اهداء می نماید.

 

رتبه دوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دومیلیون ریال به طراحی صحنه نمایش«در انتظار گودو» به آقای حسین رحیمی اهداء می نماید.

 

رتبه اول: هیئت داوران دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به طراحی صحنه نمایش«گاهی به من نگاهی» به آقای صاحب بوستانی اهداء می نماید.

 

8.بخش «کارگردانی کودک»:(قدر دانی و تقدیر)

 

رتبه سوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دومیلیون ریال به کارگردان نمایش«ترنج» به خانم طاهره مهدوی فرد قدردانی بعمل می آورد.

 

کارگردانی سوم و دوم: هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشته است.

 

کارگردانی اول: هیئت داوران دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال به کارگردان نمایش«کاشکی» به خانم منیژه معصومی اهداء می نماید.

 

9.بخش «کارگردانی صحنه ای»:(قدر دانی و تقدیر)

 

هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دومیلیون ریال به کارگردان نمایش«خیابان 118 » به خانم وحیده رخسانی قدردانی بعمل می آورد.

 

رتبه سوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دومیلیون ریال به طور مشترک به کارگردان نمایش های «مهرنامه رستم و سهراب» آقای علی رضا ترابی و «کسی برایم زنگ نزد» آقای مسعود صارمی اهداء می نماید.

 

رتبه دوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به طور مشترک به کارگردان نمایش های «روزهای آبی» آقای علی اکبر محزونی و «در انتظار گودو» آقای حسین رحیمی اهداء می نماید.

 

رتبه اول: هیئت داوران دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال به کارگردان نمایش«گاهی به من نگاهی» به آقای صاحب بوستانی اهداء می نماید.

 

10.بخش «نویسندگی»:

 

رتبه سوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دومیلیون ریال را به طور مشترک به نویسندگان نمایش«کسی برایم زنگ نزند» به آقای مسعود صارمی و «یک قلوب رنگ سیاه» آقای دانیال قاسمیان اهداء می نماید.

 

رتبه دوم: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به نمایش«کاشکی» به خانم منیژه اهداء می نماید.

 

رتبه اول:هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشته است.

 

11.بخش «بازیگری»(توانخواهان ذهنی)- بازیگری مرد:

 

رتبه سوم:هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصدهزار ریال را به طور مشترک به بازیگران نمایش«در انتظار گودو» به آقای سید جمال حسینی و نمایش «روزهای آبی» آقای عبدالقادر نظری و نمایش«شب» به آقای آرمان نورانی اهداء می نماید.

 

رتبه دوم(ذهنی): هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال به طور مشترک به نمایشهای « شب» به آقای سیدعلی طالبیان و نمایش«مترسک» آقای کمیل محمدنیا اهداء می نماید.

 

رتبه اول:هیئت داوران دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به طور مشترک به بازیگران نمایش«در انتظار گودو» به آقای جمشید صفرراد و رضا عسگری اهداء می نماید.

 

12.بخش«تقدیر و قدردانی»(توانخواهان ذهنی)

 

هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال به هر یک از بازیگران نمایش «مترسک» قدردانی می نماید.

 

زهرا نعمتی- زینب حبیبی- معصومه پورمهدی- عاطفه نادی حیدری- آزاده آبچه- فاطمه حسنعلی زاده- الهه شاکر خوری.

 

تقدیر از بازیگران نمایش ترنج:

 

سمانه وطن پرست- ثنا مهرگان- فاطمه چکا- مائده کدائی- فاطمه نیک نژاد- فیروزه حسینی- نرگس سلامتی- فاطمه برزگری- فاطمه احمدی- زهرا احمدی- نسیم کابوسی روزبهانی

 

تقدیر از بازیگران توانخواه ذهنی در نمایش(رزهای آبی):

 

امان وجدانی- علی مقدادی- عبدالطیف ناسی- جواد رحیمی- مسعود اراضی

 

تقدیر از بازیگران توانخواه ذهنی در نمایش(هلینگسی):

 

مصطفی قائمی صفا- حامد مشایخی- حامد امینی- رضا امانی- وهاب یاسینی- رضا کلاتی فر

 

13.بخش«بازیگری»(توانخواهان ذهنی)- بازیگری مرد:

 

رتبه سوم:هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به نمایش«در انتظار گودو» به خانم سولماز اهداء می نماید.

 

رتبه دوم(ذهنی): هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال به طور مشترک به نمایشهای « شب» به آقای سیدعلی طالبیان و نمایش«مترسک» آقای کمیل محمدنیا اهداء می نماید.

 

14.بخش«بازیگری مرد»(نابینایان):

 

رتبه سوم:

 

هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به نمایش«سایه» به آقای مسعود ملایی اهداء می نماید.

 

15.بازیگری زن(نابینایان):

 

رتبه سوم:

 

هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به نمایش«سایه» به خانم فاطمه رنجبرنیا اهداء می نماید.

 

رتبه دوم:هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دومیلیون ریال به نمایش«سایه» به خانم زهره حبیبی اهداء می نماید.

 

رتبه اول:هیئت داوران دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به بازیگران نمایش«سایه» به خانم سیده اعظم سیدی اهداء می نماید.

 

16.بازیگری مرد(جسمی حرکتی):

 

رتبه سوم:هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به طور مشترک به نمایشهای«خیابان 118» آقای عبدالرسول جعفری و نمایش«عشق آنلاین»به آقای حمزه علوی اهداء می نماید.

 

رتبه دوم:هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال به طور مشترک به نمایشهای«کسی برایم زنگ نزد» آقای مسعود صارمی و نمایش«عشق آنلاین»به آقای علی رضا ترابی اهداء می نماید.

 

رتبه اول:هیئت داوران دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به بازیگر نمایش«یک قلوب رنگ سیاه» به آقای داوود بیگلری اهداء می نماید.

 

17.بازیگری زن(جسمی حرکتی):

 

رتبه سوم:هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به طور مشترک به نمایشهای «کوچ ققنوس» به خانم فاطمه مرادی و نمایش«مهرنامه رستم و سهراب»به خانم سمانه کریمی پور اهداء می نماید.

 

رتبه دوم:هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال به نمایش«عشق آنلاین» به خانم خدیجه موسوی اهداء می نماید.

 

رتبه اول:هیئت داوران دیپلم افتخار به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به بازیگر نمایش« مهرنامه رستم و سهراب » به خانم هانیه صداقت اهداء می نماید.

 

18.بازیگری مرد(اعصاب و روان):

 

رتبه سوم:هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به نمایش«بعضی روزها می شود خندید» به آقای نقی غفوری اهداء می نماید.

 

رتبه دوم:هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال به نمایش«مَلی» به آقای محسن احیری اهداء می نماید.

 

رتبه اول:هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشته است.

 

19.تقدیر و قدردانی:

 

بخش توانخواهان ذهنی:هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال از بازیگران(سیف الدین عنق- علی قاضوی- عبدالرشید توغدوی- محمود امانی مقدم- رضا شیخ- رضا ملکان- عبدالصمد کتوک- ناصر قربانپور- مسعود داوطلب- اسحاق نامنی- امیر حسین رضایی- آق اویلی زمانی- محمدرضا عدالت


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 1572
  • کد خبر : 4656