عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشدید نظارت ها بر حمل و نقل کالا در استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبر داد:

تشدید نظارت ها بر حمل و نقل کالا در استان

 

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از تشدید نظارت ها بویژه نظارت های نامحسوس بر عملکرد شرکت های حمل و نقل بار و کالا در استان خبر داد و یادآورشد: پیگیر بهترین و سریع ترین نتایج قانونی برای رفع و یا کاهش مشکلات احتمالی در بخش حمل و نقل، با هدف تردد ایمن و قانونمند ناوگان به کمک دستگاههای مرتبط هستیم.

"مهدی میقانی" در گفت و گوی خبری با پایگاه اطلاع رسانی ؛ به اقدامات انجام شده طی ماههای اخیر سال جاری (97) که با هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی و وزارتخانه های مرتبط در استان صورت گرفته، پرداخت و گفت: افزایش نرخ کرایه حمل و نقل کالا و ابلاغ آن به شرکت ها، برگشت سهم حق بیمه رانندگان به روال گذشته، پیگیری توزیع اقلام مصرفی از قبیل لاستیک و قطعات یدکی ناوگان باری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و دقت کامل بر رسیدگی سریع شکایات رانندگان گرامی از جمله این اقدامات است.

گشت های دوره ای و مدون نیز، از اقدامات مهم دیگری است که میقانی می گوید برای مثمرثمر بودن عملکرد و تحقق اهداف تعالی سازمان، به صور گوناگون در سطح استان، با حضور کارشناسان و مدیران ستادی و شهرستانی در حال انجام می باشد.

وی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با مشارکت شرکت های تعاونی و انجمن های صنفی بخش حمل و نقل جاده ای سراسر کشور به جهت بررسی و رسیدگی موانع، اقداماتی را انجام داده تا راهکارهای برون رفت از مشکلات پیش آمده، اعمال شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه نهایت تلاش برای به حداقل رساندن زمان انتظار و تسریع در روند تخلیه بار و کالاها صورت می پذیرد؛ درباره نتایج حاصله از این اقدامات هم می گوید که منتظر تصمیمات نهایی دستگاههای نظارتی و حاکمیتی هستیم.

در استان گلستان 75 شرکت حمل و نقل کالا فعال است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .