عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید سرزده استاندار از شرکت آب و فاضلاب استان گلستان


بازدید سرزده استاندار از شرکت آب و فاضلاب استان گلستان

استاندار گلستان به همراه مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بطور سرزده از شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، دکتر هاشمی در این بازدید در جریان روند وضعیت تأمین و مصرف آب در استان قرار گرفت و  رحمتی گزارشی کاملی از فعالیت های آبرسانی ارائه داد.
استاندار گلستان بر صرفه جویی هرچه بیشتر آب تاکید کرد و گفت: مردم باید با صرفه‌جویی و مصرف بهینه با بحران کم‌آبی مقابله کنند.
در ادامه محمدهادی رحمتی ضمن اشاره به مصرف بی‌رویه آب در استان تصریح کرد: مصارف آب در استان بسیار زیاد است و بیش از یک و نیم برابر استانداردهای جهانی در استان شاهد مصرف آب هستیم که در بیشتر موارد این مصارف شامل شست‌وشوهای بی‌رویه است.
وی به دشواری‌های انتقال آب در بعضی از شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: آبی که به شهرستان گرگان و برخی دیگر از شهرستان ها منتقل می‌شود با سختی‌های فراوان و مسافت های طولانی خارج از شهرستان به دست می‌آید که وجود منابع محدود آب و ایجاد خطوط انتقال هزینه‌های بسیار زیادی را برای شرکت آب و فاضلاب به همراه دارد و مقابله با بحران کم آبی فقط با استفاده بهینه آب و صرفه جویی توسط مشترکین امکان پذیر می شود.
 
 
نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 457
  • کد خبر : 47405