عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل زندانهای استان گلستان از زندان گنبدکاووس


بازدید مدیرکل زندانهای استان گلستان از زندان گنبدکاووس

مدیرکل زندانهای استان گلستان ضمن بازدید از زندان گنبد با تعدادی از کارکنان ومددجویان دیدارچهره به چهره داشت وازنزدیک به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان گلستان علیرضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان ضمن بازدید از زندان گنبد با تعدادی از کارکنان دیدارچهره به چهره داشت وازنزدیک به مشکلات آنان رسیدگی کردودرادامهبا قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در زندان گنبد بر هوشیاری، تعهد و انضباط کاری و دقت نظر در انجام وظایف کارکنان تاکید نمود. در ادامه مدیرکل زندانهای استان گلستان بهمراه عباس مختاری مدیرزندان گنبد ضمن بازدید از بخش های مختلف زندان و همچنین حضور در داخل اتاق ها وسالن هایاندرزگاههای 1 و3 از نزدیک با مددجویان جرائم سنگین و مددجویان کهنسال دارای بیماری خاص دیدار نمود و با سعه صدر به مشکلات عمومی و قضائی مددجویان گوش داد و دستورات لازم را درخصوص برطرف شدن این مشکلات به مدیرزندان،روسای اندرزگاهها، مددکاران و... جهت اقدام صادر نمود،با عنایت به اینکه برخی از زندانیان مشکلات خود را در راستای استفاده از آزادی مشروط، تخفیف و تعلیق مجازات بیان نمودند، مدیر کل زندانهای استان درخصوص شرایط استفاده از آزادی مشروط، تخفیف وتعلیق مجازات مطالبی را خطاب به مددجویان جهت آگاهی بیشتر عنوان نمود.

این مقام ارشد قضایی درادامه ضمن تاکید برضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و تعیین تکلیف زندانیان‌ افزود : یکی از راه های کاهش جمعیت زندان تعیین تکلیف زندانیان بلاتکلیف است واز همه مددکاران وروسای اندرزگاهها خواست تا رسیدگی به این مهم را در دستور کارخود قراردهند که انشاء ا.. در پایان سال نتیجه خوب ورضایت بخشی دراین حوزه بگیریم .

علیرضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان بهمراه مدیرزندان گنبد ازفضای فیزیکی پروژه درحال ساخت سیمای زندان بازدید نمود ودستورات لازم را درخصوص پیگیری و تسریع درانجام امورات را صادرنمود.

رضوانی ضمن حضور درسالن انتظار زندان و نظارت بر روند خدمات دهی به خانواده های زندانیان وارباب رجوع درخصوص رعایت حقوق شهروندی، طرح تکریم ورضایت مندی ارباب رجوع تاکید نمود: وظیفه همه کسانی که به نوعی در مجموعه زندانها فعالیت می کنند خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است، این مقام ارشد قضائی ادامه داد: اگر نتیجه عمل و فعالیت هایی که انجام می دهیم رضایت مردم را در پی نداشته باشد باید بدانیم آنچه عمل کرده ایم مبتنی بر ارزش های الهی نبوده است. مدیرکل زندانهای استان گلستان در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که باید مواظب باشیم رفتار و اعمال ما سبب نارضایتی مردم نشود گفت: مهم ترین و راهبردی ترین قدرت و اقتدار نظام ما، مردم هستند و باید در برنامه های آموزشی که برای کارکنان برگزار می کنیم توجه ویژه به نکات اخلاقی شود.

 

 

.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 474
  • کد خبر : 47609