عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید نماینده مجلس در شورای اسلامی از غرفه شرکت آبفار گلستان در هشتیمن نمایشگاه الکامپ


بازدید نماینده مجلس در شورای اسلامی از غرفه شرکت آبفار گلستان در هشتیمن نمایشگاه الکامپ

بازدید نماینده مجلس در شورای اسلامی از غرفه شرکت آبفار گلستان در هشتیمن نمایشگاه الکامپ

نبی الله هزار جریبی نماینده مردم شریف شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن نمایشگاه بین المللی شهرستان گرگان از غرفه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ بازدید بعمل آوردند و از نزدیک با جدیدترین دستاوردهای این شرکت در این راستا آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، مهندس سلطانیان رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد ،در بازدید نماینده مجلس در شورای اسلامی از غرفه این شرکت، گفت : هدف ما از حضور در این نمايشگاه ارائه خدمات دولت الكترونيك و نمایش آخرين دستاوردهاي فناوري الكترونيكي و كامپيوتري در زمينه های خدمات الکترونیک ، ثبت و قرائت آنلاین ،چاپ در محل ،ثبت موقعیت جغرافیایی ،سامانه 1523 ، رهیاب تانکرهای آبرسانی ، وب سایت و پست می باشد .

وی گفت نمایشگاه الکامپ هر ساله با هدف معرفی دستاوردهای صنعت ICTکشور و نزدیک کردن دیدگاههای عرضه کنندگان و مصرف کنندگان ICTبرگزار می‌شود که فرصتی مناسب برای آشنایی کاربران با دنیای فناوری‌های نوین و نمایش توانمندی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

نبی الله هزار جریبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور فعال و پررنگ شرکت آبفار گلستان در این نمایشگاه ، خدمات الکترونیکی ارائه شده این شرکت را بسیار ارزنده عنوان نمود که با این دستاورد هزینه های جاری شرکت کاهش و باعث جلب رضایت حداکثری مشترکین می گردد.

شایان ذکر است این نمایشگاه در فضایی به وسعت 2 هزار متر مربع و با حضور 87 شرکت های دولتی و خصوصی به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین‌المللی گرگان برگزار گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .