عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک فی ما بین مدیر کل زندانها و مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد


نشست مشترک فی ما بین مدیر کل زندانها و مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد

در آستانه برگزاری دومین المپیاد ورزشی در زندانها جلسه هماهنگی بین مدیر کل ورزش و جوانان و مدیر کل زندانها اقدامات تامینی و تربیتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان در آستانه برگزاری دومین المپیاد ورزشی مددجویان در زندانها جلسه ای با حضور علیرضا رضوانی مدیر کل زندانها و بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید. در این جلسه علیرضا رضوانی مدیر کل زندانها اقدامات تامینی و تربیتی استان در خصوص نقش ورزش در سلامتی زندانیان، پر نمودن اوقات فراغت، کاهش آسیب های زندان اظهار داشت با تعامل و همکاری مجموعه اداره کل ورزش و جوانان می توانیم در تغییر رفتار و سلامت جسم و روح زندانیان و خانواده آنان بسیار تاثیرگذار باشیم.

وی در خصوص برنامه ریزی و حمایت بهتر از برگزاری دومین دوره از المپیاد سراسری مددجویان زندانهای کشور با حضور روسای ادارات ورزش و جوانان، هیات های ورزشی استان و دعوت از قهرمانان استانی و کشور مطالبی بیان کرد و افزود جهت آموزش سربازان وظیفه کارگاه آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مهارتهای اساسی زندگی، فضای مجازی، آموزش قبل از ازدواج نیاز به همکاری معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان می باشد.

در ادامه دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گفت اداره کل ورزش و جوانان در زمینه برگزاری المپیاد ورزشی نهایت همکاری به عمل خواهد آمد و شخصا در مراسم اختتامیه مشارکت خواهم نمود. طیبی افزود برای پر نمودن اوقات فراغت، آموزش سربازان وظیفه و تامین بخشی از هدایا آمادگی کامل داریم. ایشان افزود برای حضور قهرمانان استانی و کشوری هماهنگی لازم بعمل خواهد آمد تا حضور این عزیزان نیز فراهم گردد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی و محمود متقی معاونت فرهنگی و ورزشی نیزدر این جلسه حضور داشتند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 463
  • کد خبر : 47930