عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه آب شیرین کن بندرترکمن و گمیشان به بهره برداری رسید

با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو:

پروژه آب شیرین کن بندرترکمن و گمیشان به بهره برداری رسید

با حضور دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو، استاندار گلستان و مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی پروژه آب شیرین کن بندرترکمن و گمیشان در شمال غرب گلستان به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، محمدهادی رحمتی در مراسم افتتاحیه این پروژه گفت: پروژه آب شیرین کن بندرترکمن وگمیشان با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال و به منظور تامین آب شرب شهرهای بندرترکمن و گمیشان و روستاهای اطراف اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه پروژه آب شیرین کن بندرترکمن و گمیشان ظرفیت تولید آب 10 هزار مترمکعب در شبانه روز دارد، تصریح کرد: این طرح با حفر 11 حلقه چاه و 5/4 کیلومتر خط انتقال به بهره برداری رسیده است.
رحمتی اظهار داشت: این پروژه با استفاده از تکنولوژی نوین میکروفیلترهای سرامیکی جهت پیش تصفیه آب برای اولین بار در ایران اجرا شده و یکی از با کیفیت ترین آب های شرب منطقه با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا را تامین می کند.
وی گفت: پروژه آب شیرین کن بندرترکمن و گمیشان با حمایت دولت تدبیر و امید و توسط بخش خصوصی اجرایی شده است و بعد 15 سال در اختیار آب و فاضلاب استان قرار می گیرید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح علاوه بر دو شهر بندرترکمن و گمیشان روستاهای مسیر هم از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 631
  • کد خبر : 48546