عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست معاونت برنامه ريزي و بهبود مديريت شركت آب منطقه اي گلستان معرفی شد


سرپرست معاونت برنامه ريزي و بهبود مديريت شركت آب منطقه اي گلستان معرفی شد

سرپرست معاونت برنامه ريزي و بهبود مديريت شركت آب منطقه اي گلستان معرفی شد 

طي مراسمي با حضور مديرعامل، معاونين و مديران حوزه ستادي شركت آب منطقه اي گلستان سرپرست معاونت برنامه ريزي و بهبود مديريت اين شركت معرفي گرديد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي گلستان در این مراسم  امین حسنی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای گلستان معرفی شد و از زحمات حسین دهقان در این مسئولیت تقدیر شد.  
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در این مراسم گفت: حوزه برنامه ریزی را در شرکت، محور و مرکز می دانم که بقیه معاونت ها و مدیریت ها حول این مرکز چیده شده اند و دایم در کنش و واکنش هستند. 
علی نظری با بیان این که اگر این مرکز فعال باشد، می تواند تمام مجموعه را به حرکت وادارد، افزود: نیاز است پروژه ها در این معاونت مورد بازدید و بررسی قرار گیرد و به شاخص ها اشراف کامل باشد. اگرنتوانیم در این حوزه شاخص ها را درست احصا کنیم، امکان این که برنامه خوب نوشته نشود، وجود دارد. 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در ادامه با تشکر از زحمات دهقان در این مسئولیت، بیان کرد: هر پیگیری در این حوزه خواستیم به حصول نتیجه انجامید، اما در این حوزه  هنوز جای کار بیشتر وجود دارد. 
وی ضمن تشکر از حسینی و مهندس دهقان در مسئولیت های پیش رو تصریح کرد: امید دارم همگی با همان جدیت و وحدت و یکپارچگی کار کنیم  که اگر این گونه باشد، می توانیم بر مشکلات فائق آییم.قطعا اقدامات خوب شرکت در نهایت انتفاع مردم و بهره برداران را به دنبال دارد. 
گفتنی است حسنی پیش از این مسئولیت دفتر تجهیز منابع مالی و درآمدزایی شرکت آب منطقه آب منطقه ای گلستان را به عهده داشت.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .