عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 250 دستگاه کمباین جدید به ناوگان برداشت استان گلستان افزوده می شود

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان استان گلستان:

250 دستگاه کمباین جدید به ناوگان برداشت استان گلستان افزوده می شود

تعداد 250 کمباین های در سال حمایت از کالای ایرانی از تولیدات داخلی به متقاضیان پس از طی مراحل قانونی واگذار می شود.
مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان این مطلب افزود: در راستای نوسازی ناوگان برداشت و کاهش ضایعات برداشت برنامه ریزی شده و تا کنون 167 پرونده در سطح 14 شهرستان استان تشکیل شده که پس از بررسی در کارگروه مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان واجدین شرایط برای دریافت مراحل بعدی و دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی –پست- کارآفرین و انصار معرفی شدند.
وی در ادامه گفت: تاکنون 77 مورد واریز وجه انجام شد و 55 دستگاه از کمباین های فوق تحویل کشاورزان شد و 4 دستگاه طی هفته جاری تحویل خواهد شد و تعداد 18 دستگاه نیز در نوبت تحویل است.
مهاجر گفت: به متقاضیان خرید کمباین تولید داخل با استفاده از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای مناطق مرزی 4 و سایر مناطق 6 درصد کارمزد پرداخت می شود. و متقاضیان می توانند درخواستهای خود را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل سکونت خود تحویل نمایند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: استان گلستان رتبه اول خرید کمباین را به خود اختصاص داده است و  به لحاظ تعداد کمباین نیز جایگاه دوم کشور را داراست.
دکتر مهاجر افزود: قیمت کمباینهای تولید داخل قریب 160 میلیون تومان بوده که مبلغ 130 میلیون تومان تسهیلات و مابقی سهم آورده متقاضی است به عبارتی 80 درصد تسهیلات و 20 درصد سهم آورده بهره بردار است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جهادکشاورزی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .