عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد 64 درصدي حمل و نقل بین المللی در راه آهن منطقه شمالشرق 2


رشد 64 درصدي حمل و نقل بین المللی در راه آهن منطقه شمالشرق 2

 

رشد 64 درصدي حمل و نقل بین المللی در راه آهن منطقه شمالشرق 2

مديركل راه آهن منطقه شمالشرق 2 اعلام كرد: طي 45 روز گذشته 10 هزار و 770 تن کالا از طریق مرز ریلی اینچه برون با کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، قرقیزستان و روسیه مبادله و به مقاصد مختلف ریلی کشور حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 64 درصد رشد دارد.

قربانی افزود: از میزان بار بین المللی حمل شده، 8 هزار و 950 تن مربوط به واردات، و هزار و 820 تن آن مربوط به صادرات محمولات غیر نفتی از طریق مرز ریلی اینچه برون است.همچنین در حوزه حمل و نقل داخلی در این مدت، 15 هزار و 497 تن كالای داخلی بارگيري و جابجا شده كه از این میزان 15 هزار و 50 تن گندم به مقاصد اراک، بهشهر، اصفهان، کرج، رباط کريم و بندرعباس بارگیری و حمل شده است. 

محمد رضا قربانی بیان کرد : در 45 روز گذشته ماهه علاوه بر واردات انواع محمولات مانند الوار، جو، دانه آفتابگردان، روغن پایه و کلزا محمولاتی از قبیل سنگ تراورتن، فرش ماشینی، خرما، کشمش، نوشمک، چسب، رنگ، سیمان، شیرخشک و ظرف ملامین از ایستگاههای گرگان و اینچه برون بارگیری و حمل و در روز گذشته 10 دستگاه واگن بدون بار بمنظور انجام عملیات بارگیری و صادرات از طریق مرز ریلی اینچه برون وارد خاک ایران شده است.

محمد رضا قربانی بیان کرد : از ابتدای 3 ماهه دوم سال 97 تاکنون، 26 هزارو267 تن بار توسط 440 دستگاه واگنبارگیری و حمل شده است و 13هزارو216 تن بار نیز تخلیه شده است .

رشد 64 درصدي حمل و نقل بین المللی در راه آهن منطقه شمالشرق 2

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 685
  • کد خبر : 48656