عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عادل مجللی: آمادگی خوبی برای موفقیت در جاکارتا دارم و امیدوار به کسب مدال هستم


عادل مجللی: آمادگی خوبی برای موفقیت در جاکارتا دارم و امیدوار به کسب مدال هستم

کانوسوار گلستانی تیم ملی قایقرانی گفت: آمادگی خوبی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا دارم و به کسب مدال در این رقابت‌ها امیدوار هستم.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان ، عادل مجللی اظهار کرد: اردوی پایانی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی از چهارم مردادماه در دریاچه آزادی تهران آغاز شده و تا ۲۴ مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: من به همراه پژمان دیوسالار، ترکیب تیم ملی کانو دونفره ۲۰۰ متر مردان ایران را در بازی‌های آسیایی تشکیل می‌دهیم که رقابت‌های این ماده ۹ و ۱۰ شهریور برگزار خواهد شد.

مجللی تصریح کرد: در رقابت‌های کاپ جهانی با آمادگی نسبی شرکت کرده بودم اما با اردوهای مداومی که پشت سر گذاشتیم به آمادگی کامل برای حضور در بازی‌های آسیایی رسیده‌ام.

وی ادامه داد: فدراسیون قایقرانی تا این لحظه حمایت‌های لازم را برای موفقیت تیم ملی در بازی‌های آسیایی انجام داده و از شرایط خوبی برخوردار هستیم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در ماده کانو تک نفره ۲۰۰ متر گفت: در این دوره بازی‌های آسیایی کانوی تک نفره ۲۰۰ متر حذف شده و باید در کانوی دو نفره ۲۰۰ متر شرکت کنم که خوشبختانه به هماهنگی خوبی با پژمان دیوسالار رسیده‌ایم.

مجللی بیان کرد: با تمرینات سرعتی و پرفشار به پیک مورد نظر بدنی برای حضور در مسابقات دست یافته‌ایم و امیدواریم با کسب مدال به ایران بازگردیم.

وی یادآور شد: شناخت خوبی نسبت به حریفان داریم و تمام تلاش خود را برای برافراشتن پرچم مقدس کشورمان انجام خواهیم داد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .