عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی در محل سالن اجتماعات کانون اصلاح و تربیت استان گلستان


برگزاری مراسم افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی در محل سالن اجتماعات کانون اصلاح و تربیت استان گلستان

 

حمید وسکوئی معاون اداری و مالی اداره کل زندانهای گلستان ، ورزش عامل شادی ، نشاط ، آرامش خاطر و احساس امنیت و جوانمردی می باشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان ؛ این مراسم باشکوه با حضور وسکوئی معاون اداری مالی مدیر کل محترم زندانهای استان و مهمانان ورزش ملی و باستانی زور خانه ای  : شام بیاتی مدیر ورزش زورخانه ای و جهانشاهی مرشد ورزش باستانی و کریمی رئیس کانون اصلاح و تربیت و مسئولین و تنی چند از کارکنان کانون در جمع  مهرجویان شرکت کننده ورزشکار نوجوان در قالب 10 تیم ورزشی در رشته های ، والیبال، فوتبال ، شطرنج ، فوتبال رایانه ای ، تنیس روی میز ، دارت و فوتبال دستی برگزار شد .

در ابتدای مراسم افتتاحیه  ؛ وسکوئی گفت : مراسم افتتاحیه المپیاد بهانه ای شد تا ورزش را بهتر بشناسیم . ایشان با بیان حدیث از ائمه اطهار و معصومین به بیان ویژگیهای انسان عاقل از جمله داشتن تقاضای کم و بهره گیری از همت و توان خود ، عدم قضاوت صریح در مورد دیگران و احترام گذاشتن به حقوق دیگران ، نظم دهی به زندگی شخصی ، تاخیر در واکنش نسبت به دیگران ، بررسی رفتارها و پی بردن به اشتباهات گذشته و اصلاح آنها ، قدردانی و شکرگزاری ، صرف وقت برای توسعه فردی ، جسمی و ورزشی ، صرف وقت برای دیگران و جامعه ، عدم مسئولیت پذیری بدون تخصص شغلی ، تغییر پذیری مداوم و ارتقاء سطح آگاهی با مطالعه کتب ، مطبوعات و ... پرداختند.

در ادامه وسکوئی درخصوص فواید ورزش و سلامت جسم صحبت نمودند و ورزش را عامل شادی ، نشاط ، آرامش خاطر و احساس امنیت و اسطورهای باستانی ایران را دارای روحیه پهلوانی و ورزشکاری و جوانمردی دانستند و همه مددجویان را به شرکت در فعالیتها و برنامه های ورزشی تشویق نمودند .

در پایان مراسم المپیاد ؛ شام بیاتی و جهانشاهی بعنوان هنرمندان و ورزشکاران باستانی با اجرا حرکات ورزشی مددجو یان کانون اصلاح و تربیت را به وجد آوردند .

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 453
  • کد خبر : 48709